Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...eller en ordentlig batslap för att statuera ett exempel!!!Eller en batslap…...
Tack! Det är från @grodslukarenx, han har nog flera kvar. 18mm.Snyggt läder på Mivadon där. Var kommer det ifrån?
Måste ju testa vattentätheten innan badsäsongen drar igång!Sånt gillar vi! De ska veta att de lever
Tror inte att han fått någon plats i OWG fail tråden, står på väntelistan.
Precis, Båtsman var ju till exempel inne o gav på hela G-shocktråden i går bara för att skärpa till den/oss lite........eller en ordentlig batslap för att statuera ett exempel!!!
Besök i förebyggande syfte. Det är bara en fråga om tid nu. Om inte barnet kryar till sig lär det bli en stökig natt och då kommer G-shocken fram. Men än hänger tanken kvar.Har @B Wooster lämnat gröna sidan???? Eller var du bara inne på studiebesök på Röd sida??
@Staafen ?
Stanna kvar här i värmen, gräset är inte grönare på andra sidan.Klänger mig kvar...
/B
Ett i 20mm månne? @grodslukarenxTack! Det är från @grodslukarenx, han har nog flera kvar. 18mm.
...snarare rödare...Stanna kvar här i värmen, gräset är inte grönare på andra sidan.
Händer väldigt mycket på den tavlan; grym guilloche Bra val att hänga en hel månad meddag 7: 25% avklarat. Detta ska nog gå bra!
Mars 2022, den som väntar på något gott!Nästa gång vill jag vara med! blir det en till omgång och isf när?
Jag drar en högoddsare och drar till med en gissning på att nästa OWG-march kanske blir nästa mars??Nästa gång vill jag vara med! blir det en till omgång och isf när?
Mars 2022, den som väntar på något gott!
Vafan, har du synkat sekundvisarna nu?Söndag och handling på g
Självfallet med min underbara x-ray
Enda som hindrar en ännuDag 7
Idag var det nära till the dark side men tanken på en läderlavett hindrade mig.
Dags att kasta in handduken?
(rätt tråd dessutom)
Friskt vågat, hälften vunnet. Tänkte själv kombinera OWG med sockerfritt. Åt kardemumma bulle 2:a Mars.Sju dagar med samma klocka = plättlätt! Två dagar med nikotinfritt snus = helveteskval! Ändå har jag kört låghaltsnus det senaste året...
Funkar det lika bra på en Batmandräkt? Frågar åt en kompis.För att inte tänka så mycket på klockor valde jag att denna helgen lägga fullt fokus på att tvätta bilarna.
Provade Tershines produkter, vilket jag varmt kan rekommendera. Dock lite dyra men fantastiskt resultat #nospons
Eftersom jag kommit så långt som två dar är det bara att fortsätta! Pannben.Friskt vågat, hälften vunnet. Tänkte själv kombinera OWG med sockerfritt. Åt kardemumma bulle 2:a Mars.
Haha, näe med dessa tre i bakgrunden så går tiden så fort att man kommer inte hinna märka att det gått en månad. Två av dem är tvillingar som gör att de allt har en "Brother-In-Arm" för att hitta på saker...Du vinner detta, hur ska du ens hinna tänka på klockbyte