S
Staafen
Guest
Tror han flörtar med den röda sidan lite!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror han flörtar med den röda sidan lite!
Studiebesök alltsåTror han flörtar med den röda sidan lite!
Nato på fotleden borde väl ändå vara tillåtet!En sak jag tänkte på, bara. Vad säger reglementet om att ha klockan fasttejpad med dubbelhäftande på armen utan band? Eller att ha den på armen utan att spänna fast spännet? Eller att ha den med natoband på biceps?
Har @B Wooster lämnat gröna sidan???? Eller var du bara inne på studiebesök på Röd sida??
@Staafen ?
Kanske räcker med en Batman-putt om man håller på sådär...Tror han flörtar med den röda sidan lite!
Eller en batslap…...Kanske räcker med en Batman-putt om man håller på sådär...
Ja det är en trevlig morgonstund, speciellt med samma klocka i en månadJag håller inte med Omega i detta - morgonrutinen att dra upp en klocka är ju fantastisk.. Skulle kanske valt handjagat.. Jäkla automatare!!
Ja vafan är det här?!? Sjukt besviken. Men du är ju en hyvens kille @Margarinkungen, kom igen nu. Ta en för lagetDåligt med lavetter idag...
Nja egentligen inte, de är ju så jävla bra(VII.III)
Visst är det konstigt att alla Paneraier är kvar
jag konverterade min till Nougat panna och känner mig helt tillfreds att köra 3 veckor till
Mm, men frågan är ju varför ni alla har samma/likadana klockor?Nja egentligen inte, de är ju så jävla bra
Vad menar du? Det finns väl bara en?Mm, men frågan är ju varför ni alla har samma/likadana klockor?
Ja precisVad menar du? Det finns väl bara en?
Sista februari på kvällen.Hmm, var och när anmälde du dig?
Varifrån har du beställt? Var det gott?Dag 7 och vinleverans
Jag har lagt till dig på listan och fixar en grön banners senast imorgon. Skumt att jag hade missat detta, sorry!Sista februari på kvällen.
Sånt gillar vi! De ska veta att de leverFan också, nu blev pappa så full att han tappade klockan i glaset! (Nej inte fejkat, försökte balansera den på kanten igen men den ramla i)
Du vinner detta, hur ska du ens hinna tänka på klockbyteBad inför veckan!