• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Brolle89

Omega
Jag vill självklart vara med detta år!
Kommer att hårdtesta en Pagani Design Gmt😅
 

Bilagor

  • 2020-New-PAGANI-DESIGN-Men-GMT-Watch-Sports-Luxury-Automatic-Brand-Mechanical-Men-s-Waterproof...jpg
    2020-New-PAGANI-DESIGN-Men-GMT-Watch-Sports-Luxury-Automatic-Brand-Mechanical-Men-s-Waterproof...jpg
    76.5 KB · Visningar: 37
  • Screenshot_20210215-173348_Gmail.jpg
    Screenshot_20210215-173348_Gmail.jpg
    89.3 KB · Visningar: 31
Senast ändrad:

Jakob Häll

Cartier
Jag har kvar mina owgmarch-klockor från både 2019 och 2020! Ganska stört och förmodligen någon sorts rekord. (En vintage speedy och en GS sbgn003.)
Ja de är inte illa pinkat.
Haha, klarade knappt en vecka förra gången, så jag hann inte tröttna. Men i år så, ingen smäll på käften här inte 😋
De förklarar saken 🤣 Vi håller tummarna att de går bättre i år! 😉

Vad tusan, GS, Tudor, Omega osv är ju ingen utmaning att ha en månad?😇

Här kommer mitt OWG-objekt för mars😅:
GWG-1000 WLP
B3195CB1-9A13-4543-8507-0E3FFD6A217E.jpeg
Ja nu snackar vi! Diskretaste klockan på forumet 🤣
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Har kanske kommit på ett lifehack nu till #owgmarch. Om jag tar min enda #keeper, den jag har lovat ska gå i arv till dottern, då gör det inget fast jag tröttnar på den för den kommer ändå inte säljas i april 🤔

Dessutom är den perfekt om man bara ska ha en klocka. Kronograf, vridring, vattentät, funkar både på kontoret och i pisten.

Ok @Berns @Staafen , vi kör! Men bara om ni fixar mig en #owgmarch badge 😀

IMG_20210206_150646_558.jpg
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Har kanske kommit på ett lifehack nu till #owgmarch. Om jag tar min enda #keeper, den jag har lovat ska gå i arv till dottern, då gör det inget fast jag tröttnar på den för den kommer ändå inte säljas i april 🤔

Dessutom är den perfekt om man bara ska ha en klocka. Kronograf, vridring, vattentät, funkar både på kontoret och i pisten.

Ok @Berns @Staafen , vi kör! Men bara om ni fixar mig en #owgmarch badge 😀

IMG_20210206_150646_558.jpg
Riktigt mysig 🙂
Fast, kom ihåg att om du tröttnar på den så kanske din dotter växer upp och får dåliga vibbar varje gång hon ser klockan. Kan vara bättre att sälja den i april...
 

Brolle89

Omega
Har kanske kommit på ett lifehack nu till #owgmarch. Om jag tar min enda #keeper, den jag har lovat ska gå i arv till dottern, då gör det inget fast jag tröttnar på den för den kommer ändå inte säljas i april 🤔

Dessutom är den perfekt om man bara ska ha en klocka. Kronograf, vridring, vattentät, funkar både på kontoret och i pisten.

Ok @Berns @Staafen , vi kör! Men bara om ni fixar mig en #owgmarch badge 😀

IMG_20210206_150646_558.jpg
Så inni h****te snygg 😍🤤🤤🔞
 

Been

Patek
2-Faktor
Har kanske kommit på ett lifehack nu till #owgmarch. Om jag tar min enda #keeper, den jag har lovat ska gå i arv till dottern, då gör det inget fast jag tröttnar på den för den kommer ändå inte säljas i april 🤔

Dessutom är den perfekt om man bara ska ha en klocka. Kronograf, vridring, vattentät, funkar både på kontoret och i pisten.

Ok @Berns @Staafen , vi kör! Men bara om ni fixar mig en #owgmarch badge 😀

IMG_20210206_150646_558.jpg
En sådan vill jag också ha🙏🙏🙏
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp