Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tusan, GS, Tudor, Omega osv är ju ingen utmaning att ha en månad?
Här kommer mitt OWG-objekt för mars:
GWG-1000 WLP
Grym!Ser verkligen fram emot mars! I år blir det inte plast dock utan stål, om den hinner genom tullen dvs!
Tack!
Snygg #owgmarch logga, får man en sån om man är med?Ni som anmält er men ännu inte valt klocka får gärna dra ett PM eller tagga mig i ett inlägg när ni bestämt er.
Berätta inte det här för någon men ja det får man!Snygg #owgmarch logga, får man en sån om man är med?
Ja de är inte illa pinkat.Jag har kvar mina owgmarch-klockor från både 2019 och 2020! Ganska stört och förmodligen någon sorts rekord. (En vintage speedy och en GS sbgn003.)
De förklarar saken Vi håller tummarna att de går bättre i år!Haha, klarade knappt en vecka förra gången, så jag hann inte tröttna. Men i år så, ingen smäll på käften här inte
Ja nu snackar vi! Diskretaste klockan på forumetVad tusan, GS, Tudor, Omega osv är ju ingen utmaning att ha en månad?
GWG-1000 WLP
Berätta inte det här för någon men ja det får man!
Trés jolie montre au style trés français. J'apprécie autant le contexte marinSnyggt!
Jag har betalat och kommer delta med min Yema superman, French air force
Den där är riktigt fin! Mars lär bli en mycket behaglig resa för dig @NorthHåller tummarna för att service är färdig innan mars. Annars blir det en klocklös början..
Vad tusan, GS, Tudor, Omega osv är ju ingen utmaning att ha en månad?
GWG-1000 WLP
Riktigt mysigHar kanske kommit på ett lifehack nu till #owgmarch. Om jag tar min enda #keeper, den jag har lovat ska gå i arv till dottern, då gör det inget fast jag tröttnar på den för den kommer ändå inte säljas i april
Dessutom är den perfekt om man bara ska ha en klocka. Kronograf, vridring, vattentät, funkar både på kontoret och i pisten.
Ok @Berns @Staafen , vi kör! Men bara om ni fixar mig en #owgmarch badge
Så inni h****te snyggHar kanske kommit på ett lifehack nu till #owgmarch. Om jag tar min enda #keeper, den jag har lovat ska gå i arv till dottern, då gör det inget fast jag tröttnar på den för den kommer ändå inte säljas i april
Dessutom är den perfekt om man bara ska ha en klocka. Kronograf, vridring, vattentät, funkar både på kontoret och i pisten.
Jag ocksåJag vill också ha en sån där grön skylt!
Min kompanjon under årets längsta månad blir Casio G-Shock MRG-G1000
En sådan vill jag också haHar kanske kommit på ett lifehack nu till #owgmarch. Om jag tar min enda #keeper, den jag har lovat ska gå i arv till dottern, då gör det inget fast jag tröttnar på den för den kommer ändå inte säljas i april
Ingen risk, efter mars kommer jag gömma bort den i 5 år eller så.Riktigt mysig
Fast, kom ihåg att om du tröttnar på den så kanske din dotter växer upp och får dåliga vibbar varje gång hon ser klockan. Kan vara bättre att sälja den i april...
Njao. Rent tekniskt så är oktober årets längsta månadJag vill också ha en sån där grön skylt!
Min kompanjon under årets längsta månad blir Casio G-Shock MRG-G1000
Du kan gömma och glömma den hemma hos migIngen risk, efter mars kommer jag gömma bort den i 5 år eller så.
Annars kan jag vara klockvakt i fem årIngen risk, efter mars kommer jag gömma bort den i 5 år eller så.