Du kan gömma och glömma den hemma hos mig
Känns bra att ha så gernerösa klockvänner. Ser redan mer fram emot att kampera ihop i denna tråd under marsAnnars kan jag vara klockvakt i fem år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan gömma och glömma den hemma hos mig
Känns bra att ha så gernerösa klockvänner. Ser redan mer fram emot att kampera ihop i denna tråd under marsAnnars kan jag vara klockvakt i fem år
Ja, det är även lite av nackdelen med Tudor chronon också. Svårt att avläsa tiden med svarta visare mot svarta subdials. Men hey, man kan inte få allt.@StarMan sin life hack for OWG er genialt. En ide er jo å bruke madammens 116520, så gjør det ingenting om jeg blir lei den - for da gir jeg den bare tilbake til henne 1.4. Ulempen er at jeg må gå 31 dager i mars med en klokke det er umulig å se hva tiden er...
Haha, snyggt och tack!Trés jolie montre au style trés français. J'apprécie autant le contexte marin
Skoj! Dra gärna ett pm när det är officiellt så uppdaterar jag listan.Jag är på . // Mitt klockval kommer som en överraskning senare @Berns
Ja förhoppningsvis, den har trots allt varit saknad ända sen den åkte iväg på service för snart en månad sen. Vi får se hur pass säkert den sitter efter 31 dagars användande. Jag har lagt din efterfrågan på minnet..Den där är riktigt fin! Mars lär bli en mycket behaglig resa för dig @North
Gnällspik. Ska jag ta den redan nu?Ja, det är även lite av nackdelen med Tudor chronon också. Svårt att avläsa tiden med svarta visare mot svarta subdials. Men hey, man kan inte få allt.
Bästa skälet att ta BB58Tough choice! Inte bestämt mig till 100% för om det blir min BB58:a eller panerai?! Har fortfarande smekmånad med pannan och väntar dessutom på lite roliga straps från @oddface vilket förmodligen skulle göra OWG mars till en baggis!? O andra sidan behöver pannan en service och de hotar med 5-6 veckor frånvaro. Det är ju faktiskt ett ypperligt tillfälle att skiljas från pannan för service om jag kör tudor under mars. Dessa val...
Jag suger på karamellen några dagar till och återkommer med 100% besked inom kort @Berns och @Staafen
Kudos till er för att ni orkar rodda med det här. Ser mycket fram emot alla lavetter
Riktigt snygg bild!Anmäld! Första gången för mig och det ska bli en riktigt kul utmaning. Det blir den nyinköpta G-Shocken som får klä min handled under hela mars!
Jag tror att det skulle vara bra för dig!hahahaha
Jag tror att det skulle vara bra för dig!
Eeey, det såg jag först nu! Hur får man en sån cool?Berätta inte det här för någon men ja det får man!
Alla som är med kommer att få en banner innan den 1/4.Eeey, det såg jag först nu! Hur får man en sån cool?
Haha den där var ju helt galen!Vad tusan, GS, Tudor, Omega osv är ju ingen utmaning att ha en månad?
Här kommer mitt OWG-objekt för mars:
GWG-1000 WLP
Boom!!Vad tusan, GS, Tudor, Omega osv är ju ingen utmaning att ha en månad?
Här kommer mitt OWG-objekt för mars:
GWG-1000 WLP
Bara att dra ett PM eller tagga mig när du valt klocka!Första året jag är med. Valet av klocka är inte bestämt ännu, har lite på ingång och hoppas det dyker upp innan utmaningen drar igång!
Bild på anmälningsavgiften.
Härlig kamp och många generösa bidrag.@Back
SWE: 29 personer har gitt 4.650 kroner (160 kroner pr. person)
NOR: 17 personer har gitt 5950 kroner (350 kroner pr. person)