• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Grannens kusar gillar stjärnklockan🤩
IMG_20210309_153335.jpg

Fast på lite fel sätt... Dom ville käka upp den😳

Nämen titta vad man fick i posten idag! :D Ett grönt och skönt perlon från @Fliegerchronograph🚁 och ett tjusigt svart nato från @Staafen :D Tack som fasiken till er båda! 😍 Nu kommer resten av månaden att gå gallant! I will not give up!!

@Fliegerchronograph🚁 har smak helt klart, det blev grymt! 👍🏼

Vad bra att leveransen kom fram och att banden passade så bra. Skönt att du slipper det där blodstockande originalbandet till klockan. Jag tycker också att det gröna perlonbandet blev ovanligt lyckat till din Musseklocka. Nu är den värd minst det tiodubbla på K&S om du kränger den efter avslutad OWG March.

200.gif

Senast ändrad:
Vilken dag. Är blodgivare, och har så varit i 18 år, och idag var det dags att tappas igen. Måste vara åldern men senaste året har jag blivit så enormt trött efter donationen. Orkar knappt hålla ögonen öppna! Grabben blir skitförbannad för att jag sitter och gäspar och inte kan få ihop en meccano-robot 🙄 Det här är tveklöst den längsta dagen på mycket länge! Känns som klockan vore runt 20. Hoppas resten av månadens dagar flyter på lite snabbare
35848C67-AF85-478A-B468-D6D13A937D8F.jpeg

Om jag har klockan på mig så är jag fortfarande med? @Staafen :cool:

Om jag har klockan på mig så är jag fortfarande med? @Staafen :cool:

Japp! Men säljer du den är det 🦇👋🏼 som gäller! 😁

Läderlappen kanske skulle undersöka när bilderna med Reverson på handleden togs... :oops:
Vem klipper denna så vi får se dagens första lavett? :D

Det blev ju bra med grönt perlon. Eller bra kanske var fel ord. Men bättre 🤣
Vilken kämpe du är!
Aha. Så det är alltså så här det funkar. Snygg färg på det gröna förresten!!

Då kan man väl passa på att kasta ut en fråga om det är någon här som sitter och trycker på några Tropic band 19 eller 20 mm. Helst brunt och eller rött annars vilken färg som helst. Jag hjälper ju hellre en OWG-broder som behöver lätta på bandförrådet än beställer från någon skön webbshop med risk för att fastna i tullen.
PMa gärna.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp