Grannens kusar gillar stjärnklockan
Fast på lite fel sätt... Dom ville käka upp den
Fast på lite fel sätt... Dom ville käka upp den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håll ut, det är nära nu!Börjar genuint tycka illa om denna plastbit känner mig halvt deprimerad varje gång jag kollar ner på armen.
@Fliegerchronograph🚁 har smak helt klart, det blev grymt!Nämen titta vad man fick i posten idag! Ett grönt och skönt perlon från @Fliegerchronograph🚁 och ett tjusigt svart nato från @Staafen Tack som fasiken till er båda! Nu kommer resten av månaden att gå gallant! I will not give up!!
Håller medÄr jag ensam om att tycka att det här med att jobba är onödigt?
Det blev ju bra med grönt perlon. Eller bra kanske var fel ord. Men bättreNämen titta vad man fick i posten idag! Ett grönt och skönt perlon från @Fliegerchronograph🚁 och ett tjusigt svart nato från @Staafen Tack som fasiken till er båda! Nu kommer resten av månaden att gå gallant! I will not give up!!
Nämen titta vad man fick i posten idag! Ett grönt och skönt perlon från @Fliegerchronograph🚁 och ett tjusigt svart nato från @Staafen Tack som fasiken till er båda! Nu kommer resten av månaden att gå gallant! I will not give up!!
@Fliegerchronograph🚁 har smak helt klart, det blev grymt!
Håller med. Det underlättar livspusslet men man kommer ju knappt utanför dörren.Är jag ensam om att tycka att det här med att jobba hemma börjar bli lite tjatigt?
Jag har varit permitterad 60-80% i ett år nu och börjar väl smått känna att det hade varit skönt att få börja jobba ordentligt igenHåller med
Japp! Men säljer du den är det som gäller!Om jag har klockan på mig så är jag fortfarande med? @Staafen
Avslutad - Sjöö Sandström Royal Steel Worldtimer
Sjöö Sandström Royal Steel Worldtimer LEET Min #OWGMARCH klocka "gick ju bra detta" 9 hela dagar! Skick.. som ny använd i 9 dagar :bag: info om klockan Vattentät 100 m Repfritt safirglas Diameter 41 mm Rostfritt stål/PVD Band - gummi med viklås Uttagen 2021.02.xx hos Jarl-Sandin Självklart...klocksnack.se
Vem klipper denna så vi får se dagens första lavett?
Avslutad - Jaeger-LeCoultre Reverso 2020 (8 års garanti!)
Såld för utsatt pris, bjöd givetvis på värdefrakt ☺️ Kollar intresset för min Reverso, osäker på om jag vill sälja den så jag kan ev. ångra mig och dra tillbaka annonsen, men självfallet inte under en pågående affär. Jag vet att jag kommer ångra mig om/när jag säljer klockan. Men flipparsjukan...klocksnack.se
Jo, har förstått att många känner så i dessa tider.Jag har varit permitterad 60-80% i ett år nu och börjar väl smått känna att det hade varit skönt att få börja jobba ordentligt igen
Vad tänkte du på?Läderlappen kanske skulle undersöka när bilderna med Reverson på handleden togs...
Aha. Så det är alltså så här det funkar. Snygg färg på det gröna förresten!!Det blev ju bra med grönt perlon. Eller bra kanske var fel ord. Men bättre
Vilken kämpe du är!
Jag förstår för jag känner likadant... Har du fått tag på en ps5 förresten?Börjar genuint tycka illa om denna plastbit känner mig halvt deprimerad varje gång jag kollar ner på armen.
Jag tänker att vi hörs den första April om den där va?Wild & crazy idag och bytte band. Inget gLiDeLoCk eller annat tjafs, tool deluxe dykarförlängning som sig bör