Misosoppan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Misosoppan
Ni bangade ju förra året!@Denke 5 i tolv den sista eller?
Åhhh. Nu jävlar duggar och buggar det tättSitter i godan ro och läser en massa sköna inlägg i tråden, tittar upp och hittar den här på handleden! Fail!
Batman @Staafen - bring it!
Har vi några fuskare här inne menar du?Ovanligt få som har fallit av den sista tiden. Undrar vad det beror på ?
Jag började just undra var du tagit vägen, nu när det failas för fulltHar vi några fuskare här inne menar du?
@Denke 5 i tolv den sista eller?
Jobbat hela dagen med en kladdmacka. Typiskt när man bara vill hänga på KS!Jag började just undra var du tagit vägen, nu när det failas för fullt
Jag finns härJobbat hela dagen med en kladdmacka. Typiskt när man bara vill hänga på KS!
Du menar att vi kan köra skiftgång och på så sätt täcka upp för varandra så någon alltid kan sköta trådhetsandetJag finns här
Dom här bruna fläckarna börjar likna en pandemi.Blixt och bruna fläckar på glaset men inte viker man ner sig så enkelt!
❤Sitter i godan ro och läser en massa sköna inlägg i tråden, tittar upp och hittar den här på handleden! Fail!
Hahaha, exakt så!
Sitter i godan ro och läser en massa sköna inlägg i tråden, tittar upp och hittar den här på handleden! Fail!
Tack för ditt PM @Tisdag! Tyvärr kan jag inte göra något nu när du åkt ut. Du fick en röd banner och det går inte att ändra på nu även om jag förstår att du vill vara med igen. Jag vill tyvärr inte ta emot någon Swish för att du ska kunna vara med igen utan du får helt enkelt vänta ett år.Jag kan göra precis som jag vill! Anslut er till den rätta sidan ni också!
Det vet man ju hur det går för dem som bara ställer sig i ledet och accepterar dessa hårda restriktioner mot annat än bara en enda klocka...
Men som tur är blir allt fler upplysta om att det finns en annan väg att gå, bort från @Staafen med hans blodhund @Nissestr.
Länge leve oss på den rätta sidan av denna galenskap, i frihetens och solens land! Där alla klockor är välkomna! Våga du också!
Vad tänkte du på?
Men va fasen...Med en skamsen blick i ögat så måste jag erkänna mig besegrad. Jag trodde verkligen att jag skulle klara mig hela månaden ut...
Batman, smack me as hard as you can!
Med en skamsen blick i ögat så måste jag erkänna mig besegrad. Jag trodde verkligen att jag skulle klara mig hela månaden ut...
Batman, smack me as hard as you can!
Jag som gillade den gröna bannern.. aja får väl nöja mig med en röd banner. The dark side, here I come!
Du bara väntade.. den såldes väldigt snabbtVem klipper denna så vi får se dagens första lavett?
Avslutad - Jaeger-LeCoultre Reverso 2020 (8 års garanti!)
Såld för utsatt pris, bjöd givetvis på värdefrakt ☺️ Kollar intresset för min Reverso, osäker på om jag vill sälja den så jag kan ev. ångra mig och dra tillbaka annonsen, men självfallet inte under en pågående affär. Jag vet att jag kommer ångra mig om/när jag säljer klockan. Men flipparsjukan...klocksnack.se
Hahaha, exakt så!