• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Checkar in 😁

20210309_172837(0).jpg

source.gif

9 dagar tog det. Damn it. Jag ger upp.
source.gif

Jag önskar er alla ett STORT lycka till och får tacka för 9 härliga dagar av vånda, svett och självvald isolering från klocklådan (som om inte den här isoleringsgrejen som pågått i ett år inte skulle räcka 😅). Ni hittar väl mig i #owgfail-tråden framöver.
source.gif

O-oh..OHPF

hur ska det här gå @Wasabi ?

Läderlappen smaskar i sig lite mellis i väntan på att få dela ut det som antagligen komma ska

7B40EDE3-15AE-4C23-96DA-76A7D6B5D110.gif

source.gif

source.gif

Jag önskar er alla ett STORT lycka till och får tacka för 9 härliga dagar av vånda, svett och självvald isolering från klocklådan (som om inte den här isoleringsgrejen som pågått i ett år inte skulle räcka 😅). Ni hittar väl mig i #owgfail-tråden framöver.
source.gif

Du måste ju posta en bild på din synd ;)!

source.gif

source.gif

source.gif
Tror Batman laddar upp med något legendariskt
A97E4B57-3BBA-46B5-84AD-366EF48A2FD0.gif

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp