Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va falls. Får man va med i tråden fast man är ute?-Ha en bra dag alla OWG:s
Ruskigt snygg, @Staafen ! Hur ser den ut på? Bjuds det på en wrist shot?En av tre klockor kom idag. Inte testat och kommer inte göra!
Från 1953 tydligen, 36mm.
-24 WTF!!!! Å jag bitchar över -4......Dag #10- Tvåsiffrigt både på datumkomplikationen och temperaturen!
Kör hårt!
Mr R. Burgundy får kommentera:Nja, han lever i Gothem på Gotland och de har flest soltimmar. Så ganska ljust faktiskt!
Haha! Ja... Det var lite lätt bitigt idag! Men det ser ut att ordna upp sig under dagen-24 WTF!!!! Å jag bitchar över -4......
Spännande. Släng upp en bild vettja!Snö ute, suddig bild inne, snart dax för jobb men de bruna fläckarna är iaf borta!
Råkade köpa en klocka igår btw...
Oj, glad jag flytt fältet men det är knappt bättre här med -17. För kallt för skidor så blir nog att stanna inne ett tag till för att se om solen värmer på senare.Dag #10- Tvåsiffrigt både på datumkomplikationen och temperaturen!
Kör hårt!
Det var med en klocka redan i första avsnittet. Inget armbandsur dockGår fortsatt bra som OWGMARCH-klocka.
Fick syn på en artikel i lokaltidningen. Är det för mycket att hoppas på att någon klocka kommer att "återskapas"?
Ja, lite bättre hos dig, men det är marginellt Hade hoppats att vi skulle börja slippa dom här kalla temperaturerna nu, men det ser ut att landa kring -7 mitt på dagen med sol så det känns rätt OK ändå! Hoppas det fixar sig hos er också så ni för åka skidor, det är ju trots allt SPORTlovOj, glad jag flytt fältet men det är knappt bättre här med -17. För kallt för skidor så blir nog att stanna inne ett tag till för att se om solen värmer på senare.
Inleder dag 10 med bilbesiktning och finkaffe