• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Grattis! Nu får du svårt att hålla Läderlappen borta :D
Har ju en enkel klocka på handleden så man får ju göra något för att göra det lite svårare för sig 😅 Men nej, denna gången SKA jag klara det och det har gått riktigt lätt hittils så det är bara att nöta på med bandbyten.

Ja jag vet, skit tråkig som inte gnäller men det är tyvärr sant 😂 Batman får öva lavetter på någon annan, för jag tänker INTE använda denna 😅
9496eae01a0114868c1de0389d1ae491.png

Har ju en enkel klocka på handleden så man får ju göra något för att göra det lite svårare för sig 😅 Men nej, denna gången SKA jag klara det och det har gått riktigt lätt hittils så det är bara att nöta på med bandbyten.

Ja jag vet, skit tråkig som inte gnäller men det är tyvärr sant 😂 Batman får öva lavetter på någon annan, för jag tänker INTE använda denna 😅
Har du noterat att jag inte kommenterat din nya skönhet på hela dagen?
Det är för att du inte ska hitta på några dumheter serru...du får inte ge upp, inte tillåtet :stop:

Fortfarande är ju detta en baggis om man använder Timex.

Alla stora killar (läs Seiko & Rolex) har ju tuffa klocknamn, så min får väl heta Scart:en
(Röd,gul och vit är ju färgerna på gamla scartsladdar)

16153337583018070174959255567352.jpg
Är det inte RCA du tänker på? Viktiga grejer det där med sladdar :D
Så mycket minne kopplade till SCART. Som när man kopplade ihop 2 VHS spelare med scart för att kopiera film. Man va ju en riktig bad boy på den tiden. Tur att det är preskriberat :cool:

Another day in parad..........är det fortfarande mars?😴 Jaja vi kör ytterligare en fin dag med Rangan. Trodde dock batteriet skulle vara fulladdat nu med tanke på all sol vi haft men tydligen inte haha

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    407.4 KB · Visningar: 3
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp