Har ju en enkel klocka på handleden så man får ju göra något för att göra det lite svårare för sigGrattis! Nu får du svårt att hålla Läderlappen borta![]()

Ja jag vet, skit tråkig som inte gnäller men det är tyvärr sant

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ju en enkel klocka på handleden så man får ju göra något för att göra det lite svårare för sigGrattis! Nu får du svårt att hålla Läderlappen borta![]()
Har du noterat att jag inte kommenterat din nya skönhet på hela dagen?Har ju en enkel klocka på handleden så man får ju göra något för att göra det lite svårare för sigMen nej, denna gången SKA jag klara det och det har gått riktigt lätt hittils så det är bara att nöta på med bandbyten.
Ja jag vet, skit tråkig som inte gnäller men det är tyvärr santBatman får öva lavetter på någon annan, för jag tänker INTE använda denna
![]()
Snart kommer andra vågen!Håller vi på att tappa tempo?! Bara 13 sidor idagUppryckning imorgon!
Ingen riskHar du noterat att jag inte kommenterat din nya skönhet på hela dagen?
Det är för att du inte ska hitta på några dumheter serru...du får inte ge upp, inte tillåtet![]()
Är det inte RCA du tänker på? Viktiga grejer det där med sladdarFortfarande är ju detta en baggis om man använder Timex.
Alla stora killar (läs Seiko & Rolex) har ju tuffa klocknamn, så min får väl heta Scart:en
(Röd,gul och vit är ju färgerna på gamla scartsladdar)
![]()
Är det inte RCA du tänker på? Viktiga grejer det där med sladdar
Så mycket minne kopplade till SCART. Som när man kopplade ihop 2 VHS spelare med scart för att kopiera film. Man va ju en riktig bad boy på den tiden. Tur att det är preskriberat![]()
Skojar du med mig just nu? Ramlar av soffan av avundsjuka! Går det ens att hitta ett bättre band
Hehe, ja det var ett skämt i hästväg det!
Jag vet, skumt! Det är något med dark mode för stänger man av det syns texten.Till IT-avdelning. Något knas är det...
![]()
Batman lever i darkmode och vem vill inte vara som Batman!Jag vet, skumt! Det är något med dark mode för stänger man av det syns texten.![]()
God morgon tråden!
Idag och imorgon tar @Back hand om daghetsen här i tråden, då jag sitter på zoomkurs två heldagar. Kvällshetens löser jag som vanligt.
![]()
![]()
Nja, han lever i Gothem på Gotland och de har flest soltimmar. Så ganska ljust faktiskt!Batman lever i darkmode och vem vill inte vara som Batman!