Nyförvärvet ligger i klocklådan sen fototillfället. Så där går det bra. Sen att jag har orena tankar kring MR-G, ja det står jag förJa det är frågan, hur har du det? Nyförvärv och MR-G tankar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyförvärvet ligger i klocklådan sen fototillfället. Så där går det bra. Sen att jag har orena tankar kring MR-G, ja det står jag förJa det är frågan, hur har du det? Nyförvärv och MR-G tankar
Så ska det vara, helt rätt!Lite besviken att folk inte tvingas ha på sig klockan varje dag OWGklockan är alltid på, även när man river en industriell spis och köksfläkt! Finns inga ursäkter att inte ha på sig den varje dag. Ingen minns en fegis, syltryggar!
Min är på 24/7, men det är å andra sidan en G-shock, så det där är imponeradeLite besviken att folk inte tvingas ha på sig klockan varje dag OWGklockan är alltid på, även när man river en industriell spis och köksfläkt! Finns inga ursäkter att inte ha på sig den varje dag. Ingen minns en fegis, syltryggar!
Var försiktig bara, det där verket är kanske inte riktigt utformat för rivningsjobbLite besviken att folk inte tvingas ha på sig klockan varje dag OWGklockan är alltid på, även när man river en industriell spis och köksfläkt! Finns inga ursäkter att inte ha på sig den varje dag. Ingen minns en fegis, syltryggar!
Den håller för allt! AP = GADA det är sen gammaltVar försiktig bara, det där verket är kanske inte riktigt utformat för rivningsjobb
Jaha, 21:30. Några fler som känner att det är lite jobbigt nu...
och kanske vill kasta in handduken innan sängen?
Bästa bästa, inga spoilers tack!Ny episod av Snowpiercer...
Det mest jag hatar är just spoilers så tänk inte på detBästa bästa, inga spoilers tack!
Eller byter klockaIX.IV
Snart gått varvet runt. Bara 2 band till sen börjar vi om... nu vänder vi blad som Calle sa
5 i 12 den 31/3. Inte innan detEller byter klocka
Skojar du med mig just nu? Ramlar av soffan av avundsjuka! Går det ens att hitta ett bättre bandBandbyte inför dag 10! Läder, guldfolie och Bond;-)
Håller du på att sadla om @LESA? Hö hö!
Jag fortsätter ju köpa, om det inte ligger nytt och väntar är det väl ingen utmaning!Du kan ju bjuda oss på ett handledsskott av ditt nyförvärv !
Cool vintage Squale! Påminner om min fjällklocka.Checkar in sent. Precis gått igenom 13 (!) Sidor
Fick hem nytt idag, bytte band, snabbt foto sen ner i lådan. Har inte varit hemma på hela kvällen så lätt som en plätt att låta bli Nu får det gärna bli 1 April så man kan få bära den med. Men den som väntar på något gott
Har sett den i Squale tråden innan, så jäkla bra Köpte min från @Norpanjr. Varit sugen ett tag så det passade verkligen nuCool vintage Squale! Påminner om min fjällklocka.
Nä nu kastar jag in handduken....och går o lägger mig.
Rangan är såklart fortfarande på men det börjar bli sjukt tråkigt och jag saknar resterande klockor plus nytt på väg in
Jag fortsätter ju köpa, om det inte ligger nytt och väntar är det väl ingen utmaning!
Grattis! Nu får du svårt att hålla Läderlappen bortaHar sett den i Squale tråden innan, så jäkla bra Köpte min från @Norpanjr. Varit sugen ett tag så det passade verkligen nu
Har inga fler bilder nu så lånar en från honom