• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lite besviken att folk inte tvingas ha på sig klockan varje dag 😡 OWGklockan är alltid på, även när man river en industriell spis och köksfläkt! Finns inga ursäkter att inte ha på sig den varje dag. Ingen minns en fegis, syltryggar!
image.jpg
Så ska det vara, helt rätt! 😁

Lite besviken att folk inte tvingas ha på sig klockan varje dag 😡 OWGklockan är alltid på, även när man river en industriell spis och köksfläkt! Finns inga ursäkter att inte ha på sig den varje dag. Ingen minns en fegis, syltryggar!
image.jpg
Var försiktig bara, det där verket är kanske inte riktigt utformat för rivningsjobb ♥️

Nu kör vi en sammanställning tycker jag. 🥳

@chrisandcode
AddText_03-09-06.16.41.jpg

@MasterChief
AddText_03-09-06.57.36.jpg

@Wasabi
AddText_03-09-07.40.45.jpg

Dag 1:
-

Dag 2:
Osc10
FilPro
TobiasD

Dag 3:
Morran
The_Escapement🦜
Golle_std

Dag 4:
NiklasArvid
virrooo
C-J skrev

Dag 5:
Chuck
Loevhagen
Barricello
Crispie
BorisTheSpider
Jockinho
Tuktuk

Dag 6:
TerryTee
fsdfsdf
marconimotet
McNulty
livinl0ud
Andy7750
Leben

Dag 7:
Tisdag

Dag 8:
B Wooster
Joakim
Seikosthlm
hammermountain
Oskar89

Dag 9:
chrisandcode
MasterChief
Wasabi

Checkar in sent. Precis gått igenom 13 (!) Sidor 😅
Fick hem nytt idag, bytte band, snabbt foto sen ner i lådan. Har inte varit hemma på hela kvällen så lätt som en plätt att låta bli ✌🏻 Nu får det gärna bli 1 April så man kan få bära den med. Men den som väntar på något gott 😊
IMG_20210309_222954.jpg
Collage_20210309_172004.jpg

Checkar in sent. Precis gått igenom 13 (!) Sidor 😅
Fick hem nytt idag, bytte band, snabbt foto sen ner i lådan. Har inte varit hemma på hela kvällen så lätt som en plätt att låta bli ✌🏻 Nu får det gärna bli 1 April så man kan få bära den med. Men den som väntar på något gott 😊
IMG_20210309_222954.jpg
Collage_20210309_172004.jpg
Cool vintage Squale! Påminner om min fjällklocka.
IMG_20200419_141342_604.jpg

Nä nu kastar jag in handduken....och går o lägger mig.
Rangan är såklart fortfarande på men det börjar bli sjukt tråkigt och jag saknar resterande klockor plus nytt på väg in 😱

tenor.gif

En dag till klarar du 😁💪!

PXL_20210309_215408894.PORTRAIT.jpg

Jag fortsätter ju köpa, om det inte ligger nytt och väntar är det väl ingen utmaning! 🙂

Blir ju definitivt mer utmanande då. Var nära på idag att jag också gjorde det svårt för mig själv 🤣

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp