Enligt listan har 32 åkt ut så det borde vara kvar ca 220 pers.
Dessa 220 borde posta dagsfärska bilder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt listan har 32 åkt ut så det borde vara kvar ca 220 pers.
Känns ju som att vi borde kunna nå 100k?Över 70 000kr insamlat till min stora dag nu
Det var samma förra året tyvärr. Vi får tagga alla regelbundet så kanske de dyker upp, förhoppningsvis med fel klocka på armen.Men var är alla? Visst måste det finnas ett gäng som inte gett nåt livstecken ifrån sig? Sån är min känsla iaf.
Eller lägga in nya regler som innebär att klockan ska checkas in kanske varannan dag minst??Det var samma förra året tyvärr. Vi får tagga alla regelbundet så kanske de dyker upp, förhoppningsvis med fel klocka på armen.
Det var samma förra året tyvärr. Vi får tagga alla regelbundet så kanske de dyker upp, förhoppningsvis med fel klocka på armen.
Det borde vi faktiskt göra till nästa år.Eller lägga in nya regler som innebär att klockan ska checkas in kanske varannan dag minst??
Annars kommer Båtsman och slappar dom
Håller medDessa 220 borde posta dagsfärska bilder!
Varje dag känns bättre. Vid frånvaro eller sjukdom krävs målsmans intyg eller sjukintyg.Eller lägga in nya regler som innebär att klockan ska checkas in kanske varannan dag minst??
Annars kommer Båtsman och slappar dom
Läkarintyg kan räcka tycker jagVarje dag känns bättre. Vid frånvaro eller sjukdom krävs målsmans intyg eller sjukintyg.
Missförstå mig rättBlir lite knasigt, jag ska till exempel åka bort i helgen, så kommer inte kunna kolla tråden regelbundet. Men tar bara med min OWG så klart och ska försöka checka in en gång om dagen i alla fall
Men kan tänka mig att alla kanske inte kan checka in så ofta som man kanske vill...
Absolut, det kan jag hålla med omMissförstå mig rätt
Men det känns som att det "saknas" ett gäng
Om ngn har lite tid över kanske lite fiskning i vad gör du och din klocka just nu tråden kunna ge resultatMissförstå mig rätt
Men det känns som att det "saknas" ett gäng
Som info fick jag ingen ping / avisering när jag taggades tidigare i den där masstagningen i denna tråden. Namnet är korrekt och taggningar brukar vanligtvis fungera.Det var samma förra året tyvärr. Vi får tagga alla regelbundet så kanske de dyker upp, förhoppningsvis med fel klocka på armen.
Samma här.Som info fick jag ingen ping / avisering när jag taggades tidigare i den där masstagningen i denna tråden. Namnet är korrekt och taggningar brukar vanligtvis fungera.
FegisDen är bara betalad, har bett säljaren vänta med att skicka (mycketsmart)
Bra att du pausade zoom-mötet för att påminna folk!
Oj. Då får många ångest över hur många sidor det blir att gå igenomDessa 220 borde posta dagsfärska bilder!
Konstig Sjöö Sandström.Dag 10,
Det går bra detta, testar filter i kamera appen.
Är det ett nytt Sjöö Sandström blir Omega filtret?Dag 10,
Det går bra detta, testar filter i kamera appen.