Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Konstig Sjöö Sandström.
nu är jag inte riktigt med vad ni menar filter är filter... jag tycker att vi går vidare och inte hakar upp oss i detaljer!Är det ett nytt Sjöö Sandström blir Omega filtret?
❤@Staafen
Rapporterar in som #OWG FAIL ! Då jag inte kunde hålla fingrarna borta !
Redo för Batmans vrede
Helt rimligtVarje dag känns bättre. Vid frånvaro eller sjukdom krävs målsmans intyg eller sjukintyg.
Du jobbar på bra i min frånvaro! SnyggtVill meddela att Batman kommer i alla dess former så se upp
Kul, för @Syer är även med i G-shocktråden. Men ryssen ska zooma ett tag till. Så det blir en Bitch-slap-down (countdown)
❤Dag 10,
Det går bra detta, testar filter i kamera appen.
Nä, nu har du tagit fel bild. Det där är inte Läderlappen - det är ju Nalle Puh!Vill meddela att Batman kommer i alla dess former så se upp
Idag är det lite småsegt måste jag säga. Men se till att köpa lotter till veckans lotteri så kan du vinna min Lagonda. Min Grand Seiko behåller jag mars ut åtminstone.
En sån där handske kanske jag får se snart med tanke på att min OWG-klocka aldrig lämnar tullen.Rensning av badrumsavlopp. Inte beredd att låta klockan leva upp till sitt namn med den typen av mud
Gwg-1000 mudmaster
Som info fick jag ingen ping / avisering när jag taggades tidigare i den där masstagningen i denna tråden. Namnet är korrekt och taggningar brukar vanligtvis fungera.
Det är för att inlägget fylls på allt eftersom med användare, då kommer inga notiser, tyvärr. Blir bara notis om namnet är med i första inlägget utan redigering. Det är min lilla tolkningSamma här.
Sannolikt går det att spåra upp en del syndare om man trålar KS efter bilder!Om ngn har lite tid över kanske lite fiskning i vad gör du och din klocka just nu tråden kunna ge resultat
@Staafen
Rapporterar in som #OWG FAIL ! Då jag inte kunde hålla fingrarna borta !
Redo för Batmans vrede
Kör på, man kan bli pigg på andra sätt än genom att byta klocka. Och vadå "Inga aktiviteter idag"? Du är ju mitt i en pågående aktivitet som deltagare i OWG March. Det måste vara något fel på den där klockan.Kämpig dag. Det är ju nu man vill pigga upp sig med ett klockbyte
Rensning av badrumsavlopp. Inte beredd att låta klockan leva upp till sitt namn med den typen av mud
Gwg-1000 mudmaster
Hmm använder du stay ups när du rensar avloppet?Rensning av badrumsavlopp. Inte beredd att låta klockan leva upp till sitt namn med den typen av mud
Gwg-1000 mudmaster