Buenaventura
Basic
Jag borde kanske tagit en helkroppsbildHmm använder du stay ups när du rensar avloppet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag borde kanske tagit en helkroppsbildHmm använder du stay ups när du rensar avloppet?
Bra val vill se wristshotJa, jo... Det här kanske inte var ett av mina bästa beslut. Köpa under OWGM. Åker och lägger den hos Uris för trycktest så den inte finns i närheten
Du får ett WS 1/4! Lovar!!Bra val vill se wristshot
Grym den är alltså! Har du sett den här, hyfsat salt farbrorVaknat till en massa snö. Våren känns långt bort, igen Fyndade även ett trevligt Phoenix-nato tidigare..
Mkt fin!Ja, jo... Det här kanske inte var ett av mina bästa beslut. Köpa under OWGM. Åker och lägger den hos Uris för trycktest så den inte finns i närheten
Nivån på lavetterna håller högsta klass, keep up the good work!Läderlappen skickade precis ett fax till mig eller som han kallar det "Batmail" och bad om er feedback.
- Är han lagom tuff i sina lavetter?
- Kan han ändra på något?
- Ska han fråga chans på Catwoman?
Han kan ju ibland framstå som lite dryg men är egentligen snäll!
Den där vill jag ha!Mkt fin!
Gjorde samma miss....och beställde en till idag man är ju för smart..
Hehe, man måste vara snabb! Kan höra av mig efter 1/4 ifall vi inte klickar när den sitter på, kanske blir antiklimax efter all väntanDen där vill jag ha!
Du har ju redan en klocka. Va är det för fel på den?Den där vill jag ha!
Tackar mano! Gillar den skarpt. Riktigt tung bild förövrigt, kör han på något slags gummi-bund?? Tror jag sett den referensen här på forumet.. Klockan alltså, inte bandetGrym den är alltså! Har du sett den här, hyfsat salt farbror
Gärna!Hehe, man måste vara snabb! Kan höra av mig efter 1/4 ifall vi inte klickar när den sitter på, kanske blir antiklimax efter all väntan
Tycker nivån är helt rätt! Lite ska det ju svida att åka på smörj, annars har det ingen effekt.Läderlappen skickade precis ett fax till mig eller som han kallar det "Batmail" och bad om er feedback.
- Är han lagom tuff i sina lavetter?
- Kan han ändra på något?
- Ska han fråga chans på Catwoman?
Han kan ju ibland framstå som lite dryg men är egentligen snäll!
Ganska dålig på Enicar men är en sucker för gamla ads och liknande. Bra fråga, måste troligtvis vara något kraftigare om det ska nå runt den därTackar mano! Gillar den skarpt. Riktigt tung bild förövrigt, kör han på något slags gummi-bund?? Tror jag sett den referensen här på forumet.. Klockan alltså, inte bandet
Säger Zenithen. Kanske med matt-vit tavla? Speciellt eftersom du har erfarenhet av de andra sedan tidigare.Nu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
2. Omega speedmaster (antingen den nya eller den gamla, ska prova båda innan köp)
3. Nya Zenith Chronomaster Sport
har inte bestämt mig för färg på urtavlan, tog bara de första bästa bilderna från Google
Låter kloktSäger Zenithen. Kanske med matt-vit tavla? Speciellt eftersom du har erfarenhet av de andra sedan tidigare.
Ouch ! Välförtjänt dock
Nu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
2. Omega speedmaster (antingen den nya eller den gamla, ska prova båda innan köp)
har inte bestämt mig för färg på urtavlan, tog bara de första bästa bilderna från Google
Vittavlad ZenithNu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
Jag tycker att Zenith gjort bort sig när de gjorde klockan så lik en Daytona. Återstår Datejust och Speedy. 36 mm är för kvinnor. Hoppsan, bara Speedyn kvar!Nu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
Jag säger III. alla dar i veckan!! KulNu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
Kör du Bund hela OWG också?Dag 10 - Känner mig lite som Tom Hanks på en öde ö och klockan är min fotboll.
Speedy eller Zenith! Jag hade nog valt Speedyn.Nu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36