• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu börjar det ärligt talat bli lite tjatigt. Men vi kör på en stund till.

Trevlig helg alla fantastiska människor i tråden !
20210312_080353.jpg

Dag 12 och fortfarande med i matchen :)

7 dinkor har lämnat boet sen OWG March drog igång och i nuläget är jag twg och nära owg på riktigt i väntan på nya inköp.

Den sista såldes till en här i OWG tråden så det ska bli intressant att följa om denne kan hålla sig men tror att prognosen för en läderlappslavett där är ganska god ;)

Trevlig helg på er alla OWGare och även till er OWG-failare som hänger kvar i tråden. Det känns som ett smärre mirakel att jag inte ramlat in där ännu. TGIF! :D
EE651802-69E7-46B4-BB7A-BADCCC5AF71A.jpeg

Sitter på möte och får höra direktiv från staben. Tänker direkt på Stabens klocka med dubbla tavlor. Då hänger man för mycket i den här tråden :).

Tanken med modden var att efterlikna en Scout trooper från skogsscenerna på månen Endor.
45D6CB52-0612-4633-A74A-E3CF57415EE6.jpeg
tempImageUuYZm9.png

Jag citerar mig själv, brukar få bäst svar så...
Jag la ifrån mig klocka för en sekund och när jag skulle ta på mig den igen var den borta! :eek: I fjärran kunde jag höra något som var en blandning mellan Pippis sommarskrik och nått i stil med "jag är fri". När jag tillslut hittade klockan förstår jag vad som hänt, antingen misstog den dammsugaren för Millenium Falcon, den är ju rund trots allt, eller så fick den feeling och försökte köra den som en speeder bike, https://starwars.fandom.com/wiki/Speeder_bike, vilket som så är det tydligt att den vill ut på äventyr!

tempImage3UKzZn.png
tempImage8TrB1o.png
tempImagePXylrS.png

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp