Jo jag trodde det också. Men eftersom Dr @Denke inte ens har uret på armen bör ju bandbyten vara ok? Eller?Vafalls ! Vad det inte - en klocka, en månad, ett band, en tråd och bonus om du byter handled //
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo jag trodde det också. Men eftersom Dr @Denke inte ens har uret på armen bör ju bandbyten vara ok? Eller?Vafalls ! Vad det inte - en klocka, en månad, ett band, en tråd och bonus om du byter handled //
Du har alltid så himla fint ljus i dina bilder!Dag 12.
Hoppas att ni får en fin fredag kamrater!
Vad snällt sagt, tack!Du har alltid så himla fint ljus i dina bilder!
Reporting for duty!
Men frågan är, blir det någon skidåkning idag? Själv har jag skidåkningsabstinens :OFredag betyder bandbyte. Har verkligen stortrivts med vintage tropic sport gummit men nu är det dags att köra cordura en vecka. Trevlig fredag på er OWG's!
Vädret har lugnat sig så det blir definitivt skidåkning men jag är tyvärr tvungen att jobba några timmar först. Hoppas på att det har lugnat så mycket till dess att Kungsliften öppnat.Men frågan är, blir det någon skidåkning idag? Själv har jag skidåkningsabstinens :O
Riktigt fin klocka!
Är baren öppen till 20.00?Äh, nu går vi all in för partyhelgen! Det är brytrejv med fickuret! #owgblocparty
Är baren öppen till 20.00?
Verkligen generöst! ❤Keep it up! Swishade till insamlingen och går all in och kör en OWG-dag idag
Betala för att slippa lida som ni kämpar är verkligen ädeltVerkligen generöst! ❤
Tanken med modden var att efterlikna en Scout trooper från skogsscenerna på månen Endor.