Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är apan i mitten.
Kom då! Man mot man!
Härligt! Alltid kul när det man ”säljer” hittar rätt
Kom då! Man mot man!
Du kan ha slirat dig undan blodhunden för tillfället, men vi får väl se om fladdermusen tar i hårdhandskarna framöverSluta mucka gräl grabbar!
Hos mig finns det inget att hämta, så det är bara att ge upp.
Är detta ett confession?????Hos mig finns det inget att hämta, så det är bara att ge upp.
Absolut inte!Är detta ett confession?????
En läser bara att ge upp, värt ett försökAbsolut inte!
Det är ett tufft jobb detta med att hetsa fram OWGfails, men någon/några måste göra det.Absolut inte!
Det är ett tufft jobb detta med att hetsa fram OWGfails, men någon/några måste göra det.
Risken är ju dock att man blir så jävla opopulär så ingen vill ha med en att göra längre.
Kontenta, man blir rökt på Köp&Sälj
Ny i gamet som jag är köpte jag den där som min första "dyrare" klocka, och enligt mig så är den väldigt, väldigt fin. Perfekta proportioner, bra vikt och otroligt stilig samtidigt som det borstade stålet gör den härligt toolig. Gör lite ont att se den nu på bild, då min har ropat på mig sen den 1a mars.... Men du har verkligen nått att se fram emot därJa... Tänkte det kunde vara kul och gå och titta lite i lokala butiken. Dom hade ju fått in Certinas DS Action i 38mm. Synd man inte fick testa på handleden, men i handen och jämfört med Yema så såg den sjukt bra ut. Att jag dessutom fick väldigt bra pris så var jag ju nästan tvungen att köpa en Sommarbeater redan nu.
OWGM är kul........
Det blev ett gäng även igår.
1500 riksdaler är vi uppe i och imorgon höjer Bacs klubban. Kom igen nu!@Staafen - vad är senaste budet i auktionen? Alltså den här auktionen https://klocksnack.se/threads/auktion-owg-min-stora-dag.146528/