• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@SeikoZ
0D8F2033-29E7-4FD9-A493-ECFE36F95FA1.gif

Kvällscheck, saknar ett raskt datumbyte på den här, är ju egentligen en superlöjlig grej men det skänker mig stor tillfredställelse på dom klockor jag har som laddar några sekunder sen smäller i ett nytt datum med en tjong istället för att börja jobba redan kl.11.

E5D7F332-093B-4D6B-B6F2-ACA1C8D87FCA.jpeg

Ja... Tänkte det kunde vara kul och gå och titta lite i lokala butiken. Dom hade ju fått in Certinas DS Action i 38mm. Synd man inte fick testa på handleden, men i handen och jämfört med Yema så såg den sjukt bra ut. Att jag dessutom fick väldigt bra pris så var jag ju nästan tvungen att köpa en Sommarbeater redan nu.
OWGM är kul........
3D6506FF-1A8C-4BD8-A14B-0156B02A06ED.jpeg
Ny i gamet som jag är köpte jag den där som min första "dyrare" klocka, och enligt mig så är den väldigt, väldigt fin. Perfekta proportioner, bra vikt och otroligt stilig samtidigt som det borstade stålet gör den härligt toolig. Gör lite ont att se den nu på bild, då min har ropat på mig sen den 1a mars.... Men du har verkligen nått att se fram emot där :D

Senast ändrad:
God morgon.

Skam att säga det men detta känns inte ens fair. Utmaningen denna månad är att stå ut med sitt lite fega val men å andra sidan bär jag rätt sunkiga ur andra månader, någon dag i sänder iaf. Det jobbiga med att inte se pulsen under träningen har också släppt nu, håller koll på livstecken och det verkar räcka.

Skäms också att jag inte köpt en sådan här förut, kan nog bli flera breitlings😆

IMG_20210312_054754_edit_3789783630150.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp