• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bara att bita ihop, det är åtminstone fredag

776E84AB-DDFA-4CD7-BED5-387A027E3688.jpeg

God fredagsmorgon😃
8,5timmar kvar att köpa lotter tills @Berns gör sitt framträdande live😁
IMG_20210312_061958.jpg

God morgon alla ha en bra dag och glöm inte lotterit idag, beställde två nya vinster av @Berns vi får se om han levererar
1615527805913.png
754F956C-DE49-4714-A05A-452B7FC447E0.jpeg
Listan på sålda lotter är uppdaterad. Kl 15.00 drar vi igång dragningen och sänder den Live på instagram. Direkt efter kommer jag uppdatera lottlistan med vinsterna och lägga ut dragningen på https://www.owgmarch.com/

ARSF.000997.jpg

Godmorgon. Tnr 120647 Uppsutten, klockan nydragen och rullar vidare i OWG march. Här finns inga hinder i vägen som stoppar. Batman ja han lyser ju med sin frånvaro. Sitter i sin grotta i Gotham och äter chips och spelar Nintendo spel enligt senaste underrättelse från spaningstroppen. Ha en trevlig helg// :pompus:
(Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du tillbringa livet ståendes på ett ben.// Oliver Cromwell)
IMG_5257.jpeg

Bonus idag, vristshot på vänster handled .Våga tänka utanför boxen, det Ni ! //;)

Senast ändrad:
Fick precis en ruggig dipp. Suttit 10 timmar framför datorn och är oerhört less på att jobba. Då ropar alla kompisarna från klockskåpet. "Kom å prova mej, byt klocka"
20210311_170208.jpg

Men jag står emot!
20210311_170214.jpg

I morgon får frugan ta med nyckeln till skåpet till jobbet.
Vilket gotteskåp, nu blev jag inspirerad. Vore ju fint med klockro, boxar, böcker och allt framme så där i ett väl valt rum.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp