Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Listan på sålda lotter är uppdaterad. Kl 15.00 drar vi igång dragningen och sänder den Live på instagram. Direkt efter kommer jag uppdatera lottlistan med vinsterna och lägga ut dragningen på https://www.owgmarch.com/God morgon alla ha en bra dag och glöm inte lotterit idag, beställde två nya vinster av @Berns vi får se om han levererar
Det är nog smartast, egentligen. Sjukt jobbigt att inte få testaHaha! Där får jag för att jag inte tittar i k&s längre
Detsamma!Dag 12.
Hoppas att ni får en fin fredag kamrater!
Det är ett tufft jobb detta med att hetsa fram OWGfails, men någon/några måste göra det.
Risken är ju dock att man blir så jävla opopulär så ingen vill ha med en att göra längre.
Kontenta, man blir rökt på Köp&Sälj
Grym bild! Vad fotar du med?Dag 12.
Hoppas att ni får en fin fredag kamrater!
Stort tack! Jag brukar använda mobilen men just denna är tagen med en Fuji XT-1, jpeg rakt ur kameran.Grym bild! Vad fotar du med?
@RicVin kanske måste träffa läderlappen?XII i väntan på Fredagstråden
Haaaahaaa, tillämpar 6 tillägget på den@RicVin kanske måste träffa läderlappen?
Det är ett tufft jobb detta med att hetsa fram OWGfails, men någon/några måste göra det.
Risken är ju dock att man blir så jävla opopulär så ingen vill ha med en att göra längre.
Kontenta, man blir rökt på Köp&Sälj
Det är nog smartast, egentligen. Sjukt jobbigt att inte få testa
Vafalls ! Vad det inte - en klocka, en månad, ett band, en tråd och bonus om du byter handled //XII i väntan på Fredagstråden
Vilket gotteskåp, nu blev jag inspirerad. Vore ju fint med klockro, boxar, böcker och allt framme så där i ett väl valt rum.Fick precis en ruggig dipp. Suttit 10 timmar framför datorn och är oerhört less på att jobba. Då ropar alla kompisarna från klockskåpet. "Kom å prova mej, byt klocka"
Men jag står emot!
I morgon får frugan ta med nyckeln till skåpet till jobbet.