Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh vad fint En av mina knattar har också fått ta del av MSD som gör större nytta än ni kanske anar. Tack alla som bidrar för en otroligt bra sak!BTW, såhär glad blev min yngsta när hon 2017 fick träffa delfiner och tigrar på Kolmården tack vara Min Stora Dag, allas deltagande bidrar till att glädja barn som så väl behöver det
❤❤❤Åh vad fint En av mina knattar har också fått ta del av MSD som gör större nytta än ni kanske anar. Tack alla som bidrar för en otroligt bra sak!
Det värsta som kan hända är väl att du vänder dig till den röda sidan?? MEN, det gör du väl inte??12.
Igår blev det ett klockköp, ytterligare ett idag. Hur ska detta sluta?
Vad som helst UTAN att prova en annan klocka!!Nu är man fan desperat, alltså! Man gör vad som helst för att få litet omväxling tydligen...
Kom igen nu, testa klockan. Ingen kommer ihåg en fegis!Lite jobbigt när man får hem en fin klocka och bara kan fota den och inte testa.
fasen, försöker lägga en spoiler på bilderna om någon inte orkar/vill se, vet du hur man gör?
Ingen aning faktiskt men tror inte du behöver ha en spoiler.fasen, försöker lägga en spoiler på bilderna om någon inte orkar/vill se, vet du hur man gör?
blev lite personligt kanske, förlåt om någon blir illa berörd men orättvisor ligger många av oss nära om hjärtat.Ingen aning faktiskt men tror inte du behöver ha en spoiler.
Fick en tår i ögat om jag ska vara ärlig. ❤
Hell No!Tänkte att vi gör en liten avstämning så här på en fredag. Någon av er som vaknade upp med fel klocka på handleden i morse, "råkat" sätta på en annan eller bara vill att läderlappen ska göra slut på lidandet?
@001218
@16610
@59ghia
@Abben
@Ackie Dee
@A.Edfalk
@Agnby⌚
@Airman
@Alias
@ANALOGUE
@Angeli
@ankaret
@Aros (junior)
@Aros
@Asplund
@atmosfarsvetare
@Back
@Bagarebergstrom
@Baramats
@Berns
@Been
@Bezelman
@Big_Freeze
@Birkhellman
@Björklund
@Blewris
@Bluegrodan
@Buenaventura
@burner
@Burnman
@Cabooz
@Canee
@carlm
@Clark Kent
@Clark Wayne
@Compiss
@Cosmo
@Chrisse
@Crane
@C-J
@Daion
@Daniel1978
@Danne.l
@Davvan
@dempha
@Denke
@Derix
@Devour
@DG
@DML
@DrSbaitso
@DRW
@Duddee
@edlundd
@EmmiiLL
@Empa
@erdeljan
@Erkkn
@erow
@Ehrnholm
@EssexX
@Eqn
@Filippusmaximus
@Flecktarn
@Fliegerchronograph🚁
@F0ppa
@Fredrik_H
@frere
@Frontendarn
@F32
@Göteborgare
@Hammersmark
@HampusJ
@Hans Beck
@Hasse Varg
@Hawkeye
@Heinrich.a
@hejsam
@helmert
@Herr Nilsson
@higge79
@Hälsingebocken
@Indigofera
@Ironlung
@IvoKnievel
@Jakob Häll
@jamesfranco
@Jamterik
@jappdapi
@jerka2.0
@Jeser90
@JEsper_J
@_jimmyT_
@jlind
@jocklas
@JohLun
@JonathanR
@Jordad
@JSI
@j’s time
@Kalkyl
@kedja
@KenKun
@Kessler
@Kingesson
@Klockjägaren
@klockodile
@KlockTotte
@Kristoferc
@Kwyjibo
@larra64
@lekamen
@Lenne81
@LESA
@Limeee
@Lidforss
@Loevhagens dotter
@Loevhagens madame
@Loludoddode
@Lord_tito88
@lulemarcus
@Lupin
@Marand
@Margarinkungen
@martaSM30
@Maxer
@Mazdak
@Mic1
@M1cke
@mikael85
@Mikko Luiro
@mmh
@N.M.O
@MrGranberg
@Mr.Johansson
@Namaste
@nbla
@Nemo
@Nero13
@NiklasF
@Nilzén
@Nissestr
@Nismo
@nissehult
@Nissenutz
@NMO
@Norda
@North
@Npd
@Nurburgking
@Nygren
@OddD
@Ola G
@OnePhat
@pankhurst
@parasec
@Pastorn
@Patrik J
@Pete11
@PeZ-79
@Plantan
@Pontus Lindstedt
@P-vakten
@rambo_amadeus
@R.Capac
@roloj
@roosterman
@rstattin
@Samson32
@schnedsegler
@Sgt Poppa
@SeikoZ
@Silverglantz
@Simon1
@sirjane
@skyseeker
@Skägglurk
@snoozarn
@snuttjulle
@Sonnyboy
@SpejsMan
@Staafen
@Staben
@StarMan
@Stefan S
@Stoffe-Sebbe
@TeQu
@TheBear
@thewordfox
@ThomasP
@TiE
@Timer
@Tobyponken
@tommyren
@turkojs
@Uffe321
@Ukjent
@Ulfpeter
@Urkvinnan
@Victory1986
@Vinterdykarn
@Virknisse
@Von
@Vonlind
@vonvasknacke
@watchesbyse
@Widowmaker
@xuper
@yonsson
@ziq
@Zorin
@Öbo
Det är sånt som värmer, att verkligen få se hur väl dom insamlade pengarna kommer till användning.blev lite personligt kanske, förlåt om någon blir berörd men orättvisor ligger många av oss nära om hjärtat.
BTW, såhär glad blev min yngsta när hon 2017 fick träffa delfiner och tigrar på Kolmården tack vara Min Stora Dag, allas deltagande bidrar till att glädja barn som så väl behöver det
Oerhört fint och rörande, kul att ni delar med er av era upplevelser Tänk att vi kan stötta en sådan fin organisation genom vårt klockintresse!Åh vad fint En av mina knattar har också fått ta del av MSD som gör större nytta än ni kanske anar. Tack alla som bidrar för en otroligt bra sak!
Testa den, I dare you.Lite jobbigt när man får hem en fin klocka och bara kan fota den och inte testa.
Väldigt berörande.Åh vad fint En av mina knattar har också fått ta del av MSD som gör större nytta än ni kanske anar. Tack alla som bidrar för en otroligt bra sak!
Testa den, I dare you.
Still here! Fick hem förstärkning idag. Läder på nästa vecka parallellt med gummi. Länken sparar jag till sista veckan, målsträckan!Tänkte att vi gör en liten avstämning så här på en fredag. Någon av er som vaknade upp med fel klocka på handleden i morse, "råkat" sätta på en annan eller bara vill att läderlappen ska göra slut på lidandet?
BTW, såhär glad blev min yngsta när hon 2017 fick träffa delfiner och tigrar på Kolmården tack vara Min Stora Dag, allas deltagande bidrar till att glädja barn som så väl behöver det
Fint delat! Att detta tokerier kan gå till något positivt är guld!Åh vad fint En av mina knattar har också fått ta del av MSD som gör större nytta än ni kanske anar. Tack alla som bidrar för en otroligt bra sak!
Kom igen nu @Staafen testa den. Vi lovar att inte skvallra för Batman!Lite jobbigt när man får hem en fin klocka och bara kan fota den och inte testa.
Kom igen nu @Staafen testa den. Vi lovar att inte skvallra för Batman!
Hur var det nu igen. En klocka, ett band ........ och inte fota nyinkommet, eller har jag missat något i förbifarten? Kanske stod något om avvikelser i denLite jobbigt när man får hem en fin klocka och bara kan fota den och inte testa.
Åh vad fint En av mina knattar har också fått ta del av MSD som gör större nytta än ni kanske anar. Tack alla som bidrar för en otroligt bra sak!
Det stod i det finstilta under det finstilta i regelboken.Hur var det nu igen. En klocka, ett band ........ och inte fota nyinkommet, eller har jag missat något i förbifarten? Kanske stod något om avvikelser i den
beryktade " brasklappen" //
Still here! Fick hem förstärkning idag. Läder på nästa vecka parallellt med gummi. Länken sparar jag till sista veckan, målsträckan!
Fint delat! Att detta tokerier kan gå till något positivt är guld!
Aha, tääänkte inte på det ! //Det stod i det finstilta under det finstilta i regelboken.