• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu är det helg, med min Mellor-72 som trogen följeslagare. Härlig delfinbild @Chrisse, den blev man glad av att se.

E5E9A655-4365-48FD-A2E7-EA83782A1C9D.jpeg

Ok, incheck dag 12. Inga problem här inte! Faktiskt tycker jag det här tilltaget känns lite nyttigt för mig, grejen är att ägna sig åt annat än sina klockor den här månaden. Samtidigt har jag en klocka på armen som jag verkligen gillar (det måste man ju ha för att det skall funka). Men får erkänna att jag ändå ser fram emot 1/4.
998D4B3B-E286-4C9B-AE99-4021CC00068D.jpeg

BTW, såhär glad blev min yngsta när hon 2017 fick träffa delfiner och tigrar på Kolmården tack vara Min Stora Dag, allas deltagande bidrar till att glädja barn som så väl behöver det

DSC_6381.JPG
DSC_6815.JPG
Åh vad fint ❤️ En av mina knattar har också fått ta del av MSD som gör större nytta än ni kanske anar. Tack alla som bidrar för en otroligt bra sak! ❤️❤️❤️
sAv5vxa.jpg

lVx8EBh.jpg

Senast ändrad:
Tänkte att vi gör en liten avstämning så här på en fredag. Någon av er som vaknade upp med fel klocka på handleden i morse, "råkat" sätta på en annan eller bara vill att läderlappen ska göra slut på lidandet? :D

@001218
@16610
@59ghia
@Abben
@Ackie Dee
@A.Edfalk
@Agnby⌚
@Airman
@Alias
@ANALOGUE
@Angeli
@ankaret
@Aros (junior)
@Aros
@Asplund
@atmosfarsvetare
@Back
@Bagarebergstrom
@Baramats
@Berns
@Been
@Bezelman
@Big_Freeze
@Birkhellman
@Björklund
@Blewris
@Bluegrodan
@Buenaventura
@burner
@Burnman
@Cabooz
@Canee
@carlm
@Clark Kent
@Clark Wayne
@Compiss
@Cosmo
@Chrisse
@Crane
@C-J
@Daion
@Daniel1978
@Danne.l
@Davvan
@dempha
@Denke
@Derix
@Devour
@DG
@DML
@DrSbaitso
@DRW
@Duddee
@edlundd
@EmmiiLL
@Empa
@erdeljan
@Erkkn
@erow
@Ehrnholm
@EssexX
@Eqn
@Filippusmaximus
@Flecktarn
@Fliegerchronograph🚁
@F0ppa
@Fredrik_H
@frere
@Frontendarn
@F32
@Göteborgare
@Hammersmark
@HampusJ
@Hans Beck
@Hasse Varg
@Hawkeye
@Heinrich.a
@hejsam
@helmert
@Herr Nilsson
@higge79
@Hälsingebocken
@Indigofera
@Ironlung
@IvoKnievel
@Jakob Häll
@jamesfranco
@Jamterik
@jappdapi
@jerka2.0
@Jeser90
@JEsper_J
@_jimmyT_
@jlind
@jocklas
@JohLun
@JonathanR
@Jordad
@JSI
@j’s time
@Kalkyl
@kedja
@KenKun
@Kessler
@Kingesson
@Klockjägaren
@klockodile
@KlockTotte
@Kristoferc
@Kwyjibo
@larra64
@lekamen
@Lenne81
@LESA
@Limeee
@Lidforss
@Loevhagens dotter
@Loevhagens madame
@Loludoddode
@Lord_tito88
@lulemarcus
@Lupin
@Marand
@Margarinkungen
@martaSM30
@Maxer
@Mazdak
@Mic1
@M1cke
@mikael85
@Mikko Luiro
@mmh
@N.M.O
@MrGranberg
@Mr.Johansson
@Namaste
@nbla
@Nemo
@Nero13
@NiklasF
@Nilzén
@Nissestr
@Nismo
@nissehult
@Nissenutz
@NMO
@Norda
@North
@Npd
@Nurburgking
@Nygren
@OddD
@Ola G
@OnePhat
@pankhurst
@parasec
@Pastorn
@Patrik J
@Pete11
@PeZ-79
@Plantan
@Pontus Lindstedt
@P-vakten
@rambo_amadeus
@R.Capac
@roloj
@roosterman
@rstattin
@Samson32
@schnedsegler
@Sgt Poppa
@SeikoZ
@Silverglantz
@Simon1
@sirjane
@skyseeker
@Skägglurk
@snoozarn
@snuttjulle
@Sonnyboy
@SpejsMan
@Staafen
@Staben
@StarMan
@Stefan S
@Stoffe-Sebbe
@TeQu
@TheBear
@thewordfox
@ThomasP
@TiE
@Timer
@Tobyponken
@tommyren
@turkojs
@Uffe321
@Ukjent
@Ulfpeter
@Urkvinnan
@Victory1986
@Vinterdykarn
@Virknisse
@Von
@Vonlind
@vonvasknacke
@watchesbyse
@Widowmaker
@xuper
@yonsson
@ziq
@Zorin
@Öbo
Hell No!
Jag kämpar på. Det värsta är att fru Öbo har bestämt att jag ska hålla mig från gluten samtidigt som detta sjuka OWG-experiment pågår. Det är väl ok att skippa Hönökaka och pasta i en månad, men ölen då? Det är inte lika roligt ska ni veta. Men så plötsligt för en stund sen fick jag ett sms från kära frun som löd ”Jag har köpt glutenfri öl!”
Helgen och resten av mars räddad.
D2F7E8E4-5659-4593-979C-C49B33EFC394.jpeg

❤️ blev lite personligt kanske, förlåt om någon blir berörd men orättvisor ligger många av oss nära om hjärtat.
Det är sånt som värmer, att verkligen få se hur väl dom insamlade pengarna kommer till användning.:heart:
Glad och faktiskt lite stolt i ena hörnet att få vara med och bidra till detta.😊
Detta gäller ALLA som är med och skänker , samt @Staafen och @Berns som håller ordning på oss galningar 😍
74350.jpg

BTW, såhär glad blev min yngsta när hon 2017 fick träffa delfiner och tigrar på Kolmården tack vara Min Stora Dag, allas deltagande bidrar till att glädja barn som så väl behöver det

DSC_6381.JPG
DSC_6815.JPG

Åh vad fint ❤️ En av mina knattar har också fått ta del av MSD som gör större nytta än ni kanske anar. Tack alla som bidrar för en otroligt bra sak! ❤️❤️❤️
sAv5vxa.jpg

lVx8EBh.jpg
Oerhört fint och rörande, kul att ni delar med er av era upplevelser❤️ Tänk att vi kan stötta en sådan fin organisation genom vårt klockintresse!

Tänkte att vi gör en liten avstämning så här på en fredag. Någon av er som vaknade upp med fel klocka på handleden i morse, "råkat" sätta på en annan eller bara vill att läderlappen ska göra slut på lidandet? :D
Still here! 🤚Fick hem förstärkning idag. Läder på nästa vecka parallellt med gummi. Länken sparar jag till sista veckan, målsträckan!
78B26EA2-D91D-458A-A00D-C45047FD7E34.jpeg

C2AE7D0D-6532-426A-9CAE-0F3F2DCB73C0.jpeg

❤️ Fint delat! Att detta tokerier kan gå till något positivt är guld! ❤️

Lite jobbigt när man får hem en fin klocka och bara kan fota den och inte testa. 😂
2021_0311_23295900-01-01.jpeg
Hur var det nu igen. En klocka, ett band ........ och inte fota nyinkommet, eller har jag missat något i förbifarten? Kanske stod något om avvikelser i den
beryktade " brasklappen" // ;) ;) ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp