Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Därför jag undviker att fota mina andraLite jobbigt när man får hem en fin klocka och bara kan fota den och inte testa.
Någon specifik galning du tänker på?
Du vet att du vill. Det sägs att det är aktiviterna man inte gör som man ångrar...
Det där är ju när jag första gången fick höra om OWGMARCH och insåg att det skulle bli episkt! Hur fick du tag på den?
Din mamma skickade den till mig faktiskt!Det där är ju när jag första gången fick höra om OWGMARCH och insåg att det skulle bli episkt! Hur fick du tag på den?
Så det är så han ser ut
Din mamma skickade den till mig faktiskt!
Oj. Du lägger dig på mamma-skämtsnivånDin mamma skickade den till mig faktiskt!
Så det är så han ser ut
Måste vara jobbigt för deltagarna i alla zoom-möten
”Your mama”Din mamma skickade den till mig faktiskt!
Vet du vad! Jag erkänner, jag använde en annan klocka redan förrigår! Jag stod bara inte ut med det här förbaskade självskadebeteendet!
Vet du vad! Jag erkänner, jag använde en annan klocka redan förrigår! Jag stod bara inte ut med det här förbaskade självskadebeteendet!
Come at be Batman, är inte rädd för dig! Gå och skaffa dig ett par riktiga superkrafter, istället för att ha kalsongerna utanför byxorna!
Come at be Batman, är inte rädd för dig! Gå och skaffa dig ett par riktiga superkrafter, istället för att ha kalsongerna utanför byxorna!
Tjena alla OWG'are! Hur går det för er? Dag 12, nästan det dubbla kvar, inte riktigt, men nästan. Ville bara påminna er om detta
Fybubblan vad skönt det är att välja precis vilken klocka man vill, när man vill, idag tillexpmpel har jag hittils burit dessa tre skönheter, vilken klocka har ni använt?
Eller vad säger du @Imre, My brother i arms
Absolut inte <3blev lite personligt kanske, förlåt om någon blir illa berörd men orättvisor ligger många av oss nära om hjärtat.