• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vet du vad! Jag erkänner, jag använde en annan klocka redan förrigår! Jag stod bara inte ut med det här förbaskade självskadebeteendet!

Come at be Batman, är inte rädd för dig! Gå och skaffa dig ett par riktiga superkrafter, istället för att ha kalsongerna utanför byxorna!

Edit: @Nissestr hoppas du är nöjd nu!!
På honom @Staafen 🦇

Snyggt jobb @Nissestr
4D6A11F8-92C4-4A56-ACD4-4B857A81E94B.gif

DSC06662.jpg

Kom hem från en roadtrip och hittade en OceanX Pepsi GMT i brevlådan.

Börjar bli lite jobbigt nu. Ligger ytterligare en klocka och väntar på Ica och ev levereras en Traska Commuter nästa vecka också.

Slängde på titanlänken igen på Hajdykarn för att samla tankarna och hålla ut för stunden.

DSC06670.jpg

Trevlig helg på er!

Någon här som skulle kunna hjälpa mig köpa lotter om jag swishar pengar. Är lite mosig i huvudet pga mediciner här på sjukhuset så känner att alla de steg det innebär att skriva ochn greja kan bli fel. Däremot en enkel swish klarar jag galant. 😊

Edit: Fixade det ☺️

Senast ändrad:
Visst att det går rätt bra för egen del att vara OWG med Ploppen än så länge. Men känns det inte som att vi krigat på väldigt länge nu? Vi har inte ens nått halvvägs ännu🙃 Vore rätt härligt att få testa nya Grand Seikon😅 Men neeej, iår ska jag klara detta!!!

Vet du vad! Jag erkänner, jag använde en annan klocka redan förrigår! Jag stod bara inte ut med det här förbaskade självskadebeteendet!

Come at be Batman, är inte rädd för dig! Gå och skaffa dig ett par riktiga superkrafter, istället för att ha kalsongerna utanför byxorna!

Edit: @Nissestr hoppas du är nöjd nu!!
Välkommen till den roliga delen, den så kallade OWGF som då står för Oooh all these watches are so God damn Fun

Bilagor

• 93C37B8D-9402-4339-A730-D2856BEEA7E6.jpeg
    93C37B8D-9402-4339-A730-D2856BEEA7E6.jpeg
    47.9 KB · Visningar: 1
Visst att det går rätt bra för egen del att vara OWG med Ploppen än så länge. Men känns det inte som att vi krigat på väldigt länge nu? Vi har inte ens nått halvvägs ännu🙃 Vore rätt härligt att få testa nya Grand Seikon😅 Men neeej, iår ska jag klara detta!!!
Håller med, brukar inte månader gå fortare än såhär? :)
Jag har snart två som ligger och väntar på att få prövas... :banghead:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp