Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hallå alla kämpar! Har knåpat ihop en liten auktion: https://klocksnack.se/threads/seiko-5-snke51-auktion-till-förmån-för-owg-march-min-stora-dag.146579/post-3758126
BUMPELIBUMP!
Det ryser till gött i hela ryggraden när jag ser den där biranJag och Taggen checkar in till en liten kvällsbris, Arboga 10,2 "smakfull klassiker"
Vilken grymt bra bild på urtavlan.Middagsdags tillsammans med norrskens-Citizen. Har hittat den perfekta låten för att beskriva vårt förhållande
Kommit hem nu efter en vecka i stugan och direkt hoppar frestelserna på en
Kommit hem nu efter en vecka i stugan och direkt hoppar frestelserna på en
Dum fråga kanske men har den där radium eller tritium? Lumen ser väldigt fin och välbehållen ut.
Abe, såg på insta att du börjar förbereda dig för exit... kämpa lite till, snart halvtidÄh, fråga inte så jäkla mycket, klipp till han bara! @LESA
Abe, såg på insta att du börjar förbereda dig för exit... kämpa lite till, snart halvtid
UppenbarligenHär förbereds ICKE exit. Ni är GALEN.
Hahaha, de ryser fint i mer i ryggraden efter en stadig klunkDet ryser till gött i hela ryggraden när jag ser den där biran
@Staafen är det inte oroväckande lugnt?
Tror vi har att göra med ett ofantligt stort mörkertal.
Det bara känns så...
Sett andra i tråden göra det så jag gör med ett tappert försök
Någon som har ett svart 20mm Borealis "Isofrane" eller isofrane liggandes som skulle kunna tänka sig att avvara?
Inte för att låta otacksam eller så. Tack men nej tackOm inte annat så har ju @Jakob Häll ett grönt och djurmönstrat(?) 20mm gummi/plast liggandes som du säkert kan få ta över.
Vad är högsta budet?
10 minuter kvar att bjuda....
Bra fråga.....strulade till det vid skapandet av tråden, finns bud i denna tråd några dagar tillbaks. Las ut i torsdags 11/3Vad är högsta budet?
Vad ligger budet på?
@Staafen