Letar febrilt.....ni OWG killar tycks ju bo i tråden galet flödeVad ligger budet på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Letar febrilt.....ni OWG killar tycks ju bo i tråden galet flödeVad ligger budet på?
Sånt händer! Om vi inte får någon rätsida på det tycker jag att vi förlänger den till nästa vecka eller liknande. Vad säger du?Bra fråga.....strulade till det vid skapandet av tråden, finns bud i denna tråd några dagar tillbaks. Las ut i torsdags 11/3
Lite snurrig auktion tyvärr, mitt fel
Hmm.. Börja om kanske? Omöjligt att bjuda om man inte vet vad högsta budet är.Bra fråga.....strulade till det vid skapandet av tråden, finns bud i denna tråd några dagar tillbaks. Las ut i torsdags 11/3
Lite snurrig auktion tyvärr, mitt fel
Kan avsluta sista mars...kanske enklast, hinna styra ihop denSånt händer! Om vi inte får någon rätsida på det tycker jag att vi förlänger den till nästa vecka eller liknande. Vad säger du?
Legendariska klipp från en riktigt skön film!
Det tycker jag låter toppen. Det är en fin klocka som förtjänar ett högt bud!Kan avsluta sista mars...kanske enklast, hinna styra ihop den
Jag tror kanske att admin tog bort annonsen pga att den låg utan pris? Även om jag i detta fall kan tycka att det var lite konstigt gjort.Vi gör så, gör om auktionen så det blir ordning och reda. Tack för alla som visat intresse, välkomna igen att buda under ordnade former....
Jag gör om och gör rätt.
Mvh
Haha ska passa mig nu går den igenFörsiktigt Försiktigt så att du inte sätter på den i samband med reparationen
Kanske...kan missat. Elr så tröttnade han på en inkompetent KS:areJag tror kanske att admin tog bort annonsen pga att den låg utan pris? Även om jag i detta fall kan tycka att det var lite konstigt gjort.
Det låter som du nått någon form av klock-uppenbarelse, lite annorlunda anledning till exit än alla andra här i tråden Men jag kan nästan förstå dig, den är grym den där. Och riktigt fin på det där bandetCheckar av dag 14 med häng i soffan. Imorgon väntar första dagen på dotterns inskolning och äntligen en möjlighet att ha något annat på sig än mjukisbyxor
Har idag plöjt igenom 30+ sidor. Damn vilket tempo
Blir förmodligen exit för mig imorgon eller om någon dag. Känner att SjööS WTn är lite för bra OWG material. Så till vida att jag i vissa ögonblick funderat på att verkligen bli det Men jag VILL JU INTE VARA OWG! Börjar bli orolig att jag ska börja fundera/ifrågasätta varför man lagt så mycket deg på klockor. Börjar bli farligt detta
Äh, du tänker för mycket, skärp dig!Checkar av dag 14 med häng i soffan. Imorgon väntar första dagen på dotterns inskolning och äntligen en möjlighet att ha något annat på sig än mjukisbyxor
Blir förmodligen exit för mig imorgon eller om någon dag. Känner att SjööS WTn är lite för bra OWG material. Så till vida att jag i vissa ögonblick funderat på att verkligen bli det Men jag VILL JU INTE VARA OWG! Börjar bli orolig att jag ska börja fundera/ifrågasätta varför man lagt så mycket deg på klockor. Börjar bli farligt detta
Det låter som du nått någon form av klock-uppenbarelse, lite annorlunda anledning till exit än alla andra här i tråden Men jag kan nästan förstå dig, den är grym den där. Och riktigt fin på det där bandet
Jag vet.. börjar nå någon slags klock-nirvana Känner dock att jag hellre vill ha mina sinnen fördunklade och likt golum sitta i ett mörkt rum och smeka my preciousÄh, du tänker för mycket, skärp dig!
Kunde filmen utantill förr, men kommer fortfarande ihåg en hel del!Hoppades att någon skulle känna igen den iaf
Checkar av dag 14 med häng i soffan. Imorgon väntar första dagen på dotterns inskolning och äntligen en möjlighet att ha något annat på sig än mjukisbyxor
Äh. Kom igen nu! Har du klarat 14 dagar så kan du klara 14 till och sen är det bara slutspurten kvar!Checkar av dag 14 med häng i soffan. Imorgon väntar första dagen på dotterns inskolning och äntligen en möjlighet att ha något annat på sig än mjukisbyxor
Bra gissning, känns som att det kan gå hur som helst! Men bra många sidor lär det bli! Jag gissar på exakt 603 stVad tror ni att det blir för antal sidor i tråden? Jag gissar på nåt mellan 650 och 700
Jasså, så nu börjar till o med du vackla.. Tänker du ge upp så har du ju inte mer än typ 15 sidor kvar... Skärp till dig nu o släng in lite nya gifar istället