@Staafen BLODHUNDEN MARKERAR
yup, nog är nog.
Klockan är ok, tänkte att det skulle bli en cakewalk.
Men man måste ju leva lite också!
kanske hade gått om jag tagit santosen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Staafen BLODHUNDEN MARKERAR
yup, nog är nog.
yup, nog är nog.
❤
yup, nog är nog.
Jäklar vad fin baksidaVi har plåtat turtlen
Gottegris!XIV.II
Müser lite i vårvintervädret
Alla veklingar får självklart vara kvar i denna tråd! ❤Jäklar va bitter tråd jämfört med denna.
Tvättar länk?För varje dag som går lägger jag mindre och mindre energi på att ta en bra bild med ok fokus. Någon som tror sig veta vad ägnar mig åt här?
gräset är inte grönare på andra sidan.Jäklar va bitter tråd jämfört med denna.
Typ. Putsar silver. Det är en gåva så det är fullt möjligt att det är stuletTvätta stulna juveler??
Drömmer mig tillbaka till tiden då man kunde testa lite oli
Ball förvaringDrömmer mig tillbaka till tiden då man kunde testa lite olika klockor
Om du tänker på att den är full, så skulle jag eventuellt behöva rensa lite. Köpte på mig 4st Filippo Loreti, något som kan vara intressant av folk här inne hehe???Ball förvaring
Ge efter bara
Spänn fast den där på armen 2022.Ska försöka få fart på farfars gamla klocka som stannar efter en stund.
Det kan gå hur som helst
Försiktigt Försiktigt så att du inte sätter på den i samband med reparationenSka försöka få fart på farfars gamla klocka som stannar efter en stund.
Det kan gå hur som helst
Fräsig ref?Bara 17 dagar kvar...