Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sedär! Fler newtimers på forumet! Kul!Checkar in efter halvtid sneglandes på andra klockor samtidigt som jag försöker intala mig att jag kommer klara av frestelsen till låten:
Kenta - Just idag är ja stark
Tack, lär behövas
Vilket getöga du har!!!Sedär! Fler newtimers på forumet! Kul!
So... the hunter becomes the hunted.Denna kom hem igår.
When the going gets tough...
Ska gå och fiska lite i vintagedelen...Ingen som vill ge upp?
Får se imorgon när posten kommer med en Squale… Men troligtvis ska jag klara av det!Ingen som vill ge upp?
Du har tro’n på dig själv, på din sida!Checkar in efter halvtid sneglandes på andra klockor samtidigt som jag försöker intala mig att jag kommer klara av frestelsen till låten:
Kenta - Just idag är ja stark
Nej, men om det skulle vara aktuellt så kontaktar vi digIngen som vill ge upp?
Det tror jag absolut att vi har haha!47st av 247 som har bekräftats gett upp. Efter lite avancerad matematik betyder det att ska vara 200 kvar. De låter lite mycket i mina öron!
Känns som att vi har några fuskare som smyger runt här.
Håller med om att tisdag är veckans sämsta dag, men jag kan lova dig att den är ännu värre när man inte får bära speedyTisdagar är väl veckans i särklass värsta dag?
Haha, har ju haft denna DW-5035 hemma sen den 9:e också. Så det ska nog gå bra med den här med.So... the hunter becomes the hunted.
Köper det!! Men du har väl en speedy?Håller med om att tisdag är veckans sämsta dag, men jag kan lova dig att den är ännu värre när man inte får bära speedy
Har velat ge upp i snart en veckaIngen som vill ge upp?
Kul vilken blev det? Jag tog en verus men med solitt baklock vilket ökar leveranstiden. Får hoppas din kommer 1 april dåJag har också beställt en Stowa. Dock finns det en risk att min hinner komma under mars
Riktigt snyggt, blir bra när värmen kommer!Dag 16
Sol ute, nu åker det orangea gummit på! Tycker det blev riktigt fränt! Lär bli någon bild ute i solen idag