Väldigt...väldigt bra klocka så tror nog troligtvis inte 1521?Får se imorgon när posten kommer med en Squale… Men troligtvis ska jag klara av det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt...väldigt bra klocka så tror nog troligtvis inte 1521?Får se imorgon när posten kommer med en Squale… Men troligtvis ska jag klara av det!
Tror jag snart ska släppa lös Kofi!Haha, har ju haft denna DW-5035 hemma sen den 9:e också. Så det ska nog gå bra med den här med.
Så ja, spänn fast den ordentligt och ut och klubba med digLunchpromenad med Ploppen utanpå jackan
Kl23:55:00 2021-03-31. Som tidigastIngen som vill ge upp?
Det sa du förra året men men då bangade du ju ur!Kl23:55:00 2021-03-31. Som tidigast
Ach zåå, var tog den müzige lille farbrorn vegen? På kontoren skall det vara zån ordning und redning deer!XVI.II
är på kontoret och vänder. Inga müsbüxor idag inte
Stämmer bra det, den ligger visserligen ute på köp&sälj just nu men tänkte mest på att jag inte får ha den nu under marsKöper det!! Men du har väl en speedy?
Varför denna hets!?Ingen som vill ge upp?
Haha jag driver ju bara. Jag hoppas att alla klarar sig igenom detta.Varför denna hets!?
Hahaha!Försökte idag på morgonen...
Nykomlingen här, men endast i handen!
Jag äääär stark, mååååste vara stark!
Det är ju där den ska sitta!Lunchpromenad med Ploppen utanpå jackan
Haha oroväckande många kvar tycker jag?Haha jag driver ju bara. Jag hoppas att alla klarar sig igenom detta.
Testa den!!! Ingen minns en fegisFick hem denna idag. Min första vintage!
Nu sitter jag verkligen i skiten....
Drygt att kommentera sin egen post och tala om hur snygg man tycker att klockan är? Jaja, men den är ju det så varför inte. Tittade nämligen just ner på handleden och såg hur tavlan spelade i ljuset. Den blå färgen får mig att tänka på havets djupaste delar.Incheckning och tid för bild matchar ej. Skyller på kollegor med ovett att ringa mitt i KS-pausen...
Hahahaha. Det är OTROLIGT nära. Hör praktiskt taget @Staafen , ehmmm, menar Batman hovra utanför fönstret redo med en käfting.Testa den!!! Ingen minns en fegis
Riktigt fin! 34mm?Fick hem denna idag. Min första vintage!
Nu sitter jag verkligen i skiten....
There shall be only one......Haha oroväckande många kvar tycker jag?
It´s a Sin(N)!!Drygt att kommentera sin egen post och tala om hur snygg man tycker att klockan är? Jaja, men den är ju det så varför inte. Tittade nämligen just ner på handleden och såg hur tavlan spelade i ljuset. Den blå färgen får mig att tänka på havets djupaste delar.
Inte hunnit mäta (och ja, jag köpte grisen i säcken), men 34 mm ser definitivt ut att stämma. Kontrollmäter under kvällen!Riktigt fin! 34mm?
Men hur var det. Fick jag inte typ hulken halvvägs in och tvingades hoppa av? Minns inte men det är långt kvar och allt kan hända...Det sa du förra året men men då bangade du ju ur!
Fick för mig att du klarade dig hela vägen?Men hur var det. Fick jag inte typ hulken halvvägs in och tvingades hoppa av? Minns inte men det är långt kvar och allt kan hända...
Oj, ja kanske var så. Men då släpper jag lite på prestigen i år då...Fick för mig att du klarade dig hela vägen?