• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick hem denna idag. Min första vintage! 😍

Nu sitter jag verkligen i skiten....

04A875A0-983D-46FE-9D8F-25D624560BF1.jpeg

785EF693-A672-44F1-A833-CC032389678B.jpeg
Lemania är ju kända för att knäcka OWGMARCH-deltagare, så passa dig 😉😱

Dag 16 - Nu är det nedförsbacke!!
Idag kom förstärkning i form av nytt band, ett perlon, något som fram tills nu varit outforskad mark.
Grymt snabb leverans, som vanligt av Strapped.se @Rawa 😃
Jag tycker det flyger fint på Landmastern. Riktigt bekvämt att kunna justera spännet seamless..

CDE09719-9943-4F3F-B5E6-A8D30E40682F.jpeg

Vilken av dem? Kommer köpa en sån med, 36mm med romerska siffror utan datum och handjagad. Förbereder mig redan på att ha en Stowa marine till OWG i mars nästa år haha.
Kul! Väldigt fin samling du kommer få 😊 jag valde mellan arabisk utan datum och den med sub sek. Och blev sub sek, gillar layouten och att den är tunnare 😇

Halvtid, fångar blänket i visare och index, tur att det finns lite bling i en annars nattsvart klocka. De första dagarna var det rejält tungt, brukar byta klocka minst två eller tre gånger per dag annars. Men nu går det över förväntan bra. Att stå ut resten av tiden blir, som vissa här kallar det: En baggis.
Återvänder till K&S för att hitta något roligt till 1/4
amfibia scuba 16:3.jpg

Senast ändrad:
Kul! Väldigt fin samling du kommer få 😊 jag valde mellan arabisk utan datum och den med sub sek. Och blev sub sek, gillar layouten och att den är tunnare 😇
Ja den verkar väldigt bra. Hade velat ha en sån med romerska siffror för blir mer kontrast då mot verus som ju har arabiska siffror. Den med subsek har ju roligare urverk och tunnare än den jag syftar på och kostar bara runt en tusing mer. Har startat en Stowa-tråd här på forumet och är en där som har en sån du beställt.

Ja den verkar väldigt bra. Hade velat ha en sån med romerska siffror för blir mer kontrast då mot verus som ju har arabiska siffror. Den med subsek har ju roligare urverk och tunnare än den jag syftar på och kostar bara runt en tusing mer. Har startat en Stowa-tråd här på forumet och är en där som har en sån du beställt.
Bra tänkt! Ja jag har sett det, redan hängt där lite och sett bilder på den 😍 då ses vi säkert mer där i april!

Bild för att hålla sig någorlunda till topic 😁
20210316_154836.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp