It’s part of the gameVarför denna hets!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
It’s part of the gameVarför denna hets!?
Kanske är old news men har Batman plockat ner din #OWGMARCH-banner?Inte hunnit mäta (och ja, jag köpte grisen i säcken), men 34 mm ser definitivt ut att stämma. Kontrollmäter under kvällen!
Lemania är ju kända för att knäcka OWGMARCH-deltagare, så passa digFick hem denna idag. Min första vintage!
Nu sitter jag verkligen i skiten....
Jag kan ställa upp och ta hand om den tillsvidare. Vad gör man inte för en fellow KS'areFick hem denna idag. Min första vintage!
Nu sitter jag verkligen i skiten....
Just dig saknar vi väldigt mycket. Du är härmed anmäld till owgmarch2022. tack!Har inte postat i tråden men följer den med mycket nöje, ni är så duktiga ni som fortfarande är kvar!
Skulle inte klara OWG, men det är ju mitt eget fel Kanske nästa år
Kämpa på boyz!
Har inte postat i tråden men följer den med mycket nöje, ni är så duktiga ni som fortfarande är kvar!
Skulle inte klara OWG, men det är ju mitt eget fel Kanske nästa år
Kämpa på boyz!
Japp, svart 1521 på gummi.Väldigt...väldigt bra klocka så tror nog troligtvis inte 1521?
Jävligt hårt!Det är ju där den ska sitta!
Kul! Har haft ett helt gäng, tror nog fortfarande du kommer vilja testa den bästa dykarboetten som finns i hela världenJapp, svart 1521 på gummi.
Haha, vi får se. Halva tiden kvar!Kul! Har haft ett helt gäng, tror nog fortfarande du kommer vilja testa den bästa dykarboetten som finns i hela världen
Det är bra, håll uuuut!Haha, vi får se. Halva tiden kvar!
Blev en Marine classic 36 hand wound för mig nice! Smart att öka leveransen ser fram att se bilder på din när den anländer!Kul vilken blev det? Jag tog en verus men med solitt baklock vilket ökar leveranstiden. Får hoppas din kommer 1 april då
Edit: såg nu att din snart är framme
Vilken av dem? Kommer köpa en sån med, 36mm med romerska siffror utan datum och handjagad. Förbereder mig redan på att ha en Stowa marine till OWG i mars nästa år haha.Blev en Marine classic 36 hand wound för mig nice! Smart att öka leveransen ser fram att se bilder på din när den anländer!
Kul! Väldigt fin samling du kommer få jag valde mellan arabisk utan datum och den med sub sek. Och blev sub sek, gillar layouten och att den är tunnareVilken av dem? Kommer köpa en sån med, 36mm med romerska siffror utan datum och handjagad. Förbereder mig redan på att ha en Stowa marine till OWG i mars nästa år haha.
Ja den verkar väldigt bra. Hade velat ha en sån med romerska siffror för blir mer kontrast då mot verus som ju har arabiska siffror. Den med subsek har ju roligare urverk och tunnare än den jag syftar på och kostar bara runt en tusing mer. Har startat en Stowa-tråd här på forumet och är en där som har en sån du beställt.Kul! Väldigt fin samling du kommer få jag valde mellan arabisk utan datum och den med sub sek. Och blev sub sek, gillar layouten och att den är tunnare
Bra tänkt! Ja jag har sett det, redan hängt där lite och sett bilder på den då ses vi säkert mer där i april!Ja den verkar väldigt bra. Hade velat ha en sån med romerska siffror för blir mer kontrast då mot verus som ju har arabiska siffror. Den med subsek har ju roligare urverk och tunnare än den jag syftar på och kostar bara runt en tusing mer. Har startat en Stowa-tråd här på forumet och är en där som har en sån du beställt.