Jag skulle inte ha något emot att den spelas VARJE gång jag loggar in på KS, OWG-march eller ej. Fixar du? @StaafenDenna låt kommer spelas varje gång du loggar in och ut på KS om du åker ut från OWG March!
Vrid upp volymen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle inte ha något emot att den spelas VARJE gång jag loggar in på KS, OWG-march eller ej. Fixar du? @StaafenDenna låt kommer spelas varje gång du loggar in och ut på KS om du åker ut från OWG March!
Vrid upp volymen!
Alla står i kö men ingen har fått ut en än. Däremot kanske vi ser några Tag Heuer i år!Undrar varför ingen kör OWG March med GMT-Master II BLNR...?
Jag har en känsla av att han gör det snart!Varför är inte @roosterman med på listan? @Staafen
Förlåt för OT. Men avdelning rolig klockreklam:Til alle som klager på OWG og hvor vanskelig det er å gå med en klokke i 31 dager -> Hvis du velger en mekanisk kokke, så slipper du i alle fall alle de j@#!a updates en smart watch må få i mars.
132 anmälda är ju fantastiskt. Jag vill fortfarande tro att vi kan nå 200. Vi får hjälpas åt att tipsa folk om den här fantastiska möjligheten
Riktigt roligt! Jag uppdaterar listan direkt.
Kul med en Tudor GMT, de är så satans fina! Kanskd du lessnar på den så att den flippas i april
Ja, svårt att välja klocka men den här vågar jag riskera det med.Kul med en Tudor GMT, de är så satans fina! Kanskd du lessnar på den så att den flippas i april
Ja du har en del fina att välja på, kul att det föll på Tudorn! Se om du överlever en månad utan OmegaJa, svårt att välja klocka men den här vågar jag riskera det med.
Nej men det är lätt fixat!Är @Widowmaker , @Aquaracer2 på listan?
Ska anmäla mig imorrn tänkte jag, bara komma på vilken klocka :OÄr @Widowmaker , @Aquaracer2 på listan?
Print screen på denDetta kommer bli lätt som en plätt!
Jag hänger på @Berns och bjuder in några till.
Var håller ni hus? In och anmäl er!
@molinari @-RI- @RicVin @Barricello @Vonlind @Ukjent @Crane @Scaramanga @Dbrasco
Favorit i repris då!Ni kan ringa mig istället när ni behöver prata ut och veva om det verkligen är värt det, är det ett misslyckande att kasta in handduken ?
Lycka till bröder! Jag har slutat att lova sånt jag inte kan hålla
Snart dyker en bild på Batman och Robin upp.Ni kan ringa mig istället när ni behöver prata ut och veva om det verkligen är värt det, är det ett misslyckande att kasta in handduken ?
Lycka till bröder! Jag har slutat att lova sånt jag inte kan hålla
Skoja på duDetta kommer bli lätt som en plätt!
Promise!!! Det är stop med inköp nu, denna Omega har satt punkt för mitt köpande/flippande ☺Skoja på du
De där måste du ju bara ha!!!!!Oj! Hittade precis matchande brillor!
"You actually don't wear your own watch during OWG March - you just hold it to sell it to a fellow WIS in April"Förlåt för OT. Men avdelning rolig klockreklam: