Listan är uppdaterad och vi är nu 138st potentiella örfilsdeltagare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Listan är uppdaterad och vi är nu 138st potentiella örfilsdeltagare!
Di Modell Rallye. Fantastiskt skönt, och fränt spänne. Typ 400-ish.Tips på 19mm rallyläder? Finns ju för typ en hundring på cheapestnatos... men har köpt läder där tidigare och kvalitén har varit katastrof, har seriöst haft band som gått sönder bara jag lyft upp de ur förpackningen. Vill inte ha med såna där hipsterknutar vid bandhornen. Klassisk "monza" gillar jag. Gärna billigt då jag lär lägga klockan i en mörk låda i april.
Tips på 19mm rallyläder? Finns ju för typ en hundring på cheapestnatos... men har köpt läder där tidigare och kvalitén har varit katastrof, har seriöst haft band som gått sönder bara jag lyft upp de ur förpackningen. Vill inte ha med såna där hipsterknutar vid bandhornen. Klassisk "monza" gillar jag. Gärna billigt då jag lär lägga klockan i en mörk låda i april.
Ser väldigt bra ut. Exakt vad jag vill ha. Men alldeles för dyrt för denna klocka. Jag brukade köpa band från cousins förut för typ 30kr st. och de höll högre kvalité än banden från CNS. Men bli ju lite krångligt att hitta ett billigt 19mm band. Men tack för tipset, kan bli aktuellt sen för en annan klocka som jag vill ha som har 20mm bandbredd.Har ett sånt här som jag gillar, inte världens billigaste men bra kvalitet.
Black Le Mans Racing Watch Strap | B & R Bands
www.bandrbands.com
Konstantin Chaykin?
Ooops en joker! Det börjar dra ihop sig. Vilken klocka är mitt val och vad döljer sig bakom sista kortet? //
Trodde Batman var vaken på nätterna?Somnade med sonen igår kväll men nu är listan uppdaterad!
Norska flaggan? Nu är ju förvisso bannern redan en förolämpning mot mig då den påminner mig om ett visst fotbollslag jag inte tycker om men blir ju ändå FOMO utan den.Mest sugen på att se hur bannern kommer se ut för de som misslyckas. Hoppas den är såpass förödmjukande att det fungerar som en piska att hålla ut
Denna låt kommer spelas varje gång du loggar in och ut på KS om du åker ut från OWG March!Trodde Batman var vaken på nätterna?
Norska flaggan? Nu är ju förvisso bannern redan en förolämpning mot mig då den påminner mig om ett visst fotbollslag jag inte tycker om men blir ju ändå FOMO utan den.
Kan det vara en King Seiko?
Ooops en joker! Det börjar dra ihop sig. Vilken klocka är mitt val och vad döljer sig bakom sista kortet? //
Fy fan vilket hemskt straff. Blir hellre utsatt för skendränkning. Då är jag tillräckligt motiverad för att inte byta klocka. Får låsa in mina andra klockor så man inte råkar ta på av misstag.Denna låt kommer spelas varje gång du loggar in och ut på KS om du åker ut från OWG March!
Vrid upp volymen!
?!!Kan det vara en King Seiko?
Val av klocka alltså!
"Daniel Wellington for life!!"?Mest sugen på att se hur bannern kommer se ut för de som misslyckas. Hoppas den är såpass förödmjukande att det fungerar som en piska att hålla ut
Självklart ,men en KS - klocka är det inte//Val av klocka alltså!
Som tur var va det ett skämt men det hade ju varit roligt!Fy fan vilket hemskt straff. Blir hellre utsatt för skendränkning. Då är jag tillräckligt motiverad för att inte byta klocka. Får låsa in mina andra klockor så man inte råkar ta på av misstag.
watchwear.se förstås. Bra kvalitet och bra priser.Tips på 19mm rallyläder? Finns ju för typ en hundring på cheapestnatos... men har köpt läder där tidigare och kvalitén har varit katastrof, har seriöst haft band som gått sönder bara jag lyft upp de ur förpackningen. Vill inte ha med såna där hipsterknutar vid bandhornen. Klassisk "monza" gillar jag. Gärna billigt då jag lär lägga klockan i en mörk låda i april.
Förstod det Men jag vågar inte riskera något ändå... haha.Som tur var va det ett skämt men det hade ju varit roligt!
Vafan skulle det vara en utmaning att bara bära samma klocka i en månad? Jag hänger inte riktigt med nu
Får hoppas man undviker örfil...Listan är uppdaterad och vi är nu 138st potentiella örfilsdeltagare!
Jag skickade iväg en avstämning på nytillkomna exakt 16.27 så de som anmält sig innan dess kommer troligtvis få en ikväll. Nästa uppdatering blir på måndag morgon.Får hoppas man undviker örfil...
Hur går det med uppdateringen av #OWGMARCH banners?
Genial reklamTil alle som klager på OWG og hvor vanskelig det er å gå med en klokke i 31 dager -> Hvis du velger en mekanisk kokke, så slipper du i alle fall alle de j@#!a updates en smart watch må få i mars.