• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Listan är uppdaterad och vi är nu 138st potentiella örfilsdeltagare!
tenor.gif

4z9s3v.jpg
 
Tips på 19mm rallyläder? Finns ju för typ en hundring på cheapestnatos... men har köpt läder där tidigare och kvalitén har varit katastrof, har seriöst haft band som gått sönder bara jag lyft upp de ur förpackningen. Vill inte ha med såna där hipsterknutar vid bandhornen. Klassisk "monza" gillar jag. Gärna billigt då jag lär lägga klockan i en mörk låda i april.
Di Modell Rallye. Fantastiskt skönt, och fränt spänne. Typ 400-ish.

DM-RallyeBlack03-900_1024x1024.jpg
 
Tips på 19mm rallyläder? Finns ju för typ en hundring på cheapestnatos... men har köpt läder där tidigare och kvalitén har varit katastrof, har seriöst haft band som gått sönder bara jag lyft upp de ur förpackningen. Vill inte ha med såna där hipsterknutar vid bandhornen. Klassisk "monza" gillar jag. Gärna billigt då jag lär lägga klockan i en mörk låda i april.

Har ett sånt här som jag gillar, inte världens billigaste men bra kvalitet.

18mm-19mm-20mm-22mm-Black-Le-Mans-Italian-Leather-Racing-Watch-Band-Strap-buckle-shot.4.jpg
 
Har ett sånt här som jag gillar, inte världens billigaste men bra kvalitet.

18mm-19mm-20mm-22mm-Black-Le-Mans-Italian-Leather-Racing-Watch-Band-Strap-buckle-shot.4.jpg
Ser väldigt bra ut. Exakt vad jag vill ha. Men alldeles för dyrt för denna klocka. Jag brukade köpa band från cousins förut för typ 30kr st. och de höll högre kvalité än banden från CNS. Men bli ju lite krångligt att hitta ett billigt 19mm band. Men tack för tipset, kan bli aktuellt sen för en annan klocka som jag vill ha som har 20mm bandbredd.
 
Somnade med sonen igår kväll men nu är listan uppdaterad! 😃

AddText_02-24-07.44.57.jpg
Trodde Batman var vaken på nätterna? ;)
Mest sugen på att se hur bannern kommer se ut för de som misslyckas. Hoppas den är såpass förödmjukande att det fungerar som en piska att hålla ut :D
Norska flaggan? Nu är ju förvisso bannern redan en förolämpning mot mig då den påminner mig om ett visst fotbollslag jag inte tycker om men blir ju ändå FOMO utan den.
 
Tips på 19mm rallyläder? Finns ju för typ en hundring på cheapestnatos... men har köpt läder där tidigare och kvalitén har varit katastrof, har seriöst haft band som gått sönder bara jag lyft upp de ur förpackningen. Vill inte ha med såna där hipsterknutar vid bandhornen. Klassisk "monza" gillar jag. Gärna billigt då jag lär lägga klockan i en mörk låda i april.
watchwear.se förstås. Bra kvalitet och bra priser.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp