Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer lite bilder på innehållet i paketet från IFLW! Detta har fördelats på de fyra vinstkitten som @Berns lagt ut i början av tråden, fyra riktigt fina vinstkit måste jag säga!Idag kom en leverans med grymt fina priser till veckotävlingarna från IFLW! Fler bilder kommer ikväll.
För er som vill shoppa redan nu finns rabattkoden "owgmarch" som ger 15% på allt utom watch cases och winders.
Bespoke Custom Watches & Artisan Accessories
Discover our bespoke custom hand-painted timepieces, hand-crafted watch storage and distinctive accessories, perfect for watch lovers seeking daring designs.iflwatches.com
Stort tack IFLW och @aleks!
Man skojar inte bort årets prisbordHär kommer lite bilder på innehållet i paketet från IFLW! Detta har fördelats på de fyra vinstkitten som @Berns lagt ut i början av tråden, fyra riktigt fina vinstkit måste jag säga!
För er som vill shoppa redan nu finns rabattkoden "owgmarch" som ger 15% på allt utom watch cases och winders.
Stort tack igen IFLW och @aleks!
"Fegis"? Nei. I disse dager er man jo tøff hvis man sier man bruker og liker Rolex.
Yeeeah!Tanken var att göra nästa avstämning på söndag men jag kommer skicka iväg en lista redan idag och sedan nästa på söndag. Så de som anmält sig till dagens datum får en under dagen/kvällen.
Ska du köra din?Bra val, hade dock sätt fram emot att se din Seaforth med.
Blackbird!Frågan är vad man ska köra för klocka.
Ja den är bra, sjukt bra på gummi också.Blackbird!
Inte illa pinkat!Här kommer lite bilder på innehållet i paketet från IFLW! Detta har fördelats på de fyra vinstkitten som @Berns lagt ut i början av tråden, fyra riktigt fina vinstkit måste jag säga!
Stort tack igen IFLW och @aleks!
Vad är det för år på den där skönheten?Ja den är bra, sjukt bra på gummi också.
Annars är jag lite inne på 6306an
Den är från 1976!Vad är det för år på den där skönheten?
Woohoo, roligt @Chuck! Swishade du direkt till Min stora dag? Dvs inte till vår insamling.Game on Auswholes!
Blev dubbelt både och så ber om 2 ”OWG” bannersWoohoo, roligt @Chuck! Swishade du direkt till Min stora dag? Dvs inte till vår insamling.
Det hade du inte behövt haha, ville bara kolla så att det inte var fel på insamlingssidan.Blev dubbelt både och så ber om 2 ”OWG” banners
Haha sry, glömde bort det"Fegis"? Nei. I disse dager er man jo tøff hvis man sier man bruker og liker Rolex.
Ironman är ju bara några timmars uthållighet. Här snackar vi 31 dagarDet är ju rätt många klockor jag kommer sakna alltså
Med hemmajobb i nära på ett år har jag typ snittat två klockor/dag.
OWG förra mars hade varit lättare innan jag kommit in i den här bytesfrekvensen.
Kommer garanterat sakna denna:
Men det ska samtidigt bli kul att utmana mig.
Hur låter det för gemene man? Att det skulle vara en utmaning att BARA använda en klocka under en månad
Folk kör Ironman och likande som utmaning, vi kör OWG
Varmt välkommen!Sign me up:
GW-9110-1JF
Listan är uppdaterad och vi är nu 138st potentiella örfilsdeltagare!