Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God morgon! Nu laddas det upp inför dagens tenta![]()
Tack! Den var sjukt snygg!Tror @KlockTotte "arbetar" så tar mig friheten att svara, passar alla moderna amphibiaboetter Finns bl.a här
![]()
Vostok Amphibia 720 PVD Universal Bezel
Russian Vostok Amphibia 720 PVD Universal Bezel can be purchased at official retailer of Vostok Watch-Makers Incmeranom.com
Ingen orsak. Jo, har haft den själv och har även en annan i SS som är minst lika bra, rekommenderas varmtTack! Den var sjukt snygg!
Tack, tycker själv att det blev en fullträff! Och precis som du säger är det ganska lätt att förstå henne. Är ju själv relativt ny inom klockintresset och för 1 år sedan hade jag tyckte att Ploprofen var skitful. Men här står jag nu med en ny favoritklocka![]()
Kan bara hålla med dig! Blir inspirerad av alla andra medlemmar och det påverkar även ens egna preferenserDet tycker jag är bland det bästa med forumet att man "utsätts" för så många olika tycken och smak så att man omprövar sina tidigare ståndpunkter. Exempelvis jag ville bara ha mekaniska klockor när jag gick med på KS men nu har jag svängt hel och köper nästan bara quartz![]()
Fränt, för mg är det exakt tvärtom!Det tycker jag är bland det bästa med forumet att man "utsätts" för så många olika tycken och smak så att man omprövar sina tidigare ståndpunkter. Exempelvis jag ville bara ha mekaniska klockor när jag gick med på KS men nu har jag svängt hel och köper nästan bara quartz![]()
Kan bara hålla med dig! Blir inspirerad av alla andra medlemmar och det påverkar även ens egna preferenserFör egen del har det inneburit allt mindre klockor, även om Ploppen kanske inte klassas som liten
Quartz är ju grymt tycker jag, både behändigt och billigt!
Fränt, för mg är det exakt tvärtom!Inga Quartz längre....
Väggur??Jo samma här gällande storlekar, har 19cm handled men trivdes väldigt bra med min 36mm DJ. Provade en Oyster Perpetual på 34mm som tyvärr kände lite liten för min smak.
Pendeln svänger snabbt! Får se vad man gillar nästa OWGM![]()
Kom precis på en till metodFör alla er fulla med abstinens av att inte prova klockor så har ju Chrono24 sitt Virtual Showroom...
![]()
Skrev ju att det var gammalt...Här har vi fortfarande inte fått någon bekräftelse![]()
Är det ok enligt reglerna????Kom precis på en till metod
![]()
Så, nu fick jag lite kronograf på handleden vilket var lugnande för mitt inre
Generaldirektör @Berns får avgöra detta!Vad säger ledningen, @Berns @Staafen? Ska vi sätta en nedräkning till slap o'clock från dess någon presenterat bevis i tråden som gjort att man blivit misstänkt, till dess man som senast har på sig att bemöta anklagelserna.
Annars agerar Batmandomare, jury och bödel?
![]()
Edit: @Compiss är friad, med en hårsmån![]()
Gött! Better be safe than sorry!Skrev ju att det var gammalt...
Ännu sitter pannan på och endast pannan![]()
Tveksamt men @Back behövde väl sin fix!Är det ok enligt reglerna????![]()
Är det ok enligt reglerna????![]()
Vaddå? Jag har en iPhone på handleden, inget annatTveksamt men @Back behövde väl sin fix!
Hade telefonen haft ett armband, och därmed världens största AW, då hade jag tagit mitt straffTelefonen kan ju visa tid så.....
![]()
Dag 17 och OWGFAIL för min del
Jag får göra ett nytt försök nästa år.
Taskig tajming skyller jag på då min beställda dinka kom tidigare än beräknat.
Det jävliga är att jag inte ens skäms för mitt dåliga tålamod ( ännu ) och det är antagligen för att jag är så pass hög på känslan fortfarande
Be gentle läderlappen im only human och är inte bättre än min sämsta impulskontroll![]()
![]()
Får gratulera till en riktigt fin klocka! Nya tag OWGM 2022Dag 17 och OWGFAIL för min del
Jag får göra ett nytt försök nästa år.
Taskig tajming skyller jag på då min beställda dinka kom tidigare än beräknat.
Det jävliga är att jag inte ens skäms för mitt dåliga tålamod ( ännu ) och det är antagligen för att jag är så pass hög på känslan fortfarande
Be gentle läderlappen im only human och är inte bättre än min sämsta impulskontroll![]()
![]()