Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur ser Lemanian ut bredvid Garmin om du skulle lägga den bredvid på handleden och ta en bild?Spampostar en till bild på nyförvärv som ej är OWG-klockan.
Lägger självklart även med en på OWG-Garmin för relevans
![]()
![]()
Den gubben går inte!Hur ser Lemanian ut bredvid Garmin om du skulle lägga den bredvid på handleden och ta en bild?
Tack så mycketGrattis! Både till 1000 inlägg och sjukt vacker klocka![]()
Oväntat bra på det bandet faktiskt!Dag 5. Roligaste att vara OWG, är ju att man byter banden så frekvent!
Idag från Orange.
![]()
![]()
Såklart så är buLLen med och supportrar!
Till Vinrött!
![]()
Det ser mörkt ut, kan man tänka att Palle Nuh säger i bakgrundenÄr djävligt less på klockan men tänker inte så mycket på den längre. Den liksom bara sitter där...![]()
![]()
Med dina bilder hade du kunnat lura på mig nästan vilken klocka som helst, så grymt finaFunderade på att sälja denna innan denna månad men den kanske ska få stanna ändå!
![]()
Only the braveMed dina bilder hade du kunnat lura på mig nästan vilken klocka som helst, så grymt finaNästa år får du köra en Mr Daddy 2.0 (fulaste klockan jag vet), då kommer alla helt plötsligt vilja ha en sådan
![]()
![]()
Asså @Compiss har ju kört sin panna mer eller mindre i ett år så jag är övertygad om att han är kvar i utmaningen
Ja jo, men å andra sidan är det väldigt tyst? Forumaktivitet i övrigt verkar det inte vara något fel påAsså @Compiss har ju kört sin panna mer eller mindre i ett år så jag är övertygad om att han är kvar i utmaningen
Det är aldrig försent att ge upp.Nu blev det sådär jobbigt och svårt…
SkainteprovaskainteprovaSKAINTEPROVA!
En sann optimist //Dag 17. Snart bara 11 månader kvar till OWGMARCH-22
![]()
Våga sticka utSkönt att du som är den enda som har en lika galen klocka som en själv är kvar i matchen. Så behöver man inte känna sig som en komplett dåreBara halvt..
Bara så du vet, du får aldrig gå tillbaka till att fota med mobilenDag 17.
Huvudvärk och helglängtan.
Igår kom två nya band vilket alltid är roligt!
![]()
Hahahah, tack så mycket! Kanske får köra på en sån nästa år dåMed dina bilder hade du kunnat lura på mig nästan vilken klocka som helst, så grymt finaNästa år får du köra en Mr Daddy 2.0 (fulaste klockan jag vet), då kommer alla helt plötsligt vilja ha en sådan
![]()
![]()
Hade hantverkare hemma för att renovera köket för ett tag sedan. Dom nämnde i förbifarten efter arbetsdagens slut att det skett en liten olycka med porslinet men det var ingen större fara enl. dom. Det var bara barnens muggar som gått sönder......Några ur samlingen![]()