Du och @Staben kan ju byta med varandra sen så har ni bägge klockan klar till nästa årSkönt att du som är den enda som har en lika galen klocka som en själv är kvar i matchen. Så behöver man inte känna sig som en komplett dåreBara halvt..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du och @Staben kan ju byta med varandra sen så har ni bägge klockan klar till nästa årSkönt att du som är den enda som har en lika galen klocka som en själv är kvar i matchen. Så behöver man inte känna sig som en komplett dåreBara halvt..
Jag tror den växer mer och mer på oss alla ju mer vi ser den. Jag skulle våga gå så långt att säga att det är nära på en keeper för den är så annorlunda och i så fint skick. Vad har du för handledsmått? Den sitter ju perfekt på digIncheckning dag 17
Tycker Ploppen sitter riktigt bra på orange gummi, matchar snyggt med minutvisaren.
Måste även passa på att berätta något otroligt! Igår hände det plötsligt, sambon kom hem och sa: ”Men nu blev den nästan lite häftig när du hade orange band”. ÄNTLIGEN börjar hon acceptera den, tog 17 dagar bara![]()
![]()
Tack, tycker själv att det blev en fullträff! Och precis som du säger är det ganska lätt att förstå henne. Är ju själv relativt ny inom klockintresset och för 1 år sedan hade jag tyckte att Ploprofen var skitful. Men här står jag nu med en ny favoritklockaRiktigt fräscht med orange band! Jag kan förstå din sambo faktiskt... i början av klockintresset tyckte jag att Citizen Aqualand var tvärfula, och Ploprof kunde jag inte begripa att någon skulle vilja lägga pengar på. Nu älskar jag min Aqualand (så cool) och ploppen är en riktig drömklocka.
Vissa klockor måste man bara marinera lite i hjärnan innan kärlek uppstår![]()
Vad kul att höra! Vore skoj om jag kunde lura på någon mer här på KS att skaffa en PloprofJag tror den växer mer och mer på oss alla ju mer vi ser den. Jag skulle våga gå så långt att säga att det är nära på en keeper för den är så annorlunda och i så fint skick. Vad har du för handledsmått? Den sitter ju perfekt på dig![]()
Hahah nä dra åt helvete! Nästa år blir det världens säkraste kort. Men du då? Vi kan säkert fixa så att du får båda, så kan du välja mellan
Tror @KlockTotte "arbetar" så tar mig friheten att svara, passar alla moderna amphibiaboetter Finns bl.a härVad är det för bezel? Och passar den en vanlig amphibia?
Bra saker tar tidIncheckning dag 17
Tycker Ploppen sitter riktigt bra på orange gummi, matchar snyggt med minutvisaren.
Måste även passa på att berätta något otroligt! Igår hände det plötsligt, sambon kom hem och sa: ”Men nu blev den nästan lite häftig när du hade orange band”. ÄNTLIGEN börjar hon acceptera den, tog 17 dagar bara![]()
![]()
Aj då, har också armbågsbekymmer, hur många stygn har du?Somnade med klockan på inatt. Har en fraktur i armbågen så om jag så somnar med en 20g klocka gör det ont dagen efter. Får köra på högern idag.
Idag ska det bytas till länk. Får se om det slutar med att jag slänger klockan i väggen och checkar ut härifrån (länken på denna är ett helvete att få på/av)![]()
Mr Yema himself @Baramats snackar väldigt gott om Joseph Bonnie, franskt på franskt och passar stilen (har ej testat själv)Dag 17
Börjar ångra att man inte skaffat sig fler band, nåt gummi hade varit trevligt...kanske rött?tips på bra gummi i 19mm?
![]()
Von RoboCop!Aj då, har också armbågsbekymmer, hur många stygn har du?
![]()
TristAj då, har också armbågsbekymmer, hur många stygn har du?
![]()
Tack, har lite mer skrot inplanterat men allt är självförvållat så ska inte gnällaVon RoboCop!
Jeg også. Tenkte at det skulle väre hur lett som helst, men... om noen vil gjöre et kap på en riktigt fin Seiko så har jeg funderat x antall ganger på om jeg skal slänga min ut igjennom fönstret. OWGmarch er inte hälsosamtTråden om Rolex Explorer 1
Gjorde det i fjol och har sedan dess använt min Explorer ca 6 gånger sammanlagt, mest för att jag tvingat mig. Tråkigare koncept (och klocka) får man leta efter. Blä. Men sälj den för guds skull 😁klocksnack.se
@Ukjent ❤
![]()
Jag som trodde att du skulle klara detta vännen!![]()
Aj aj, vet ju precis vad du menar, min skada är också 10-15 år men gör sig påmind nästan varje dag, höger arm som tur ärTristVet inte. Skadan var 10år sen. Ärret är på typ 7cm efter ena operationen sen fick jag göra en titthålsoperation också för att fila bort lite då första operationen inte gick helt bra. Så lite ärr här och där. Bär helst inte klockor över 90g.
Firar 1000e inlägget efter 6 1/2 år med min Halios Seaforth Abyss Blue.
![]()
Tack, ska kika!Mr Yema himself @Baramats snackar väldigt gott om Joseph Bonnie, franskt på franskt och passar stilen (har ej testat själv)![]()
Frågan är vem denna retrokoola superhjälte är? Fartman?
Batman.... idag har han bytt arbetsdräkt eller hur! Det är ju 17 mars för "bööfeln" Saint Patrick’s Day. Dricker Batman möjligen en eller två Guiness i kväll eller har han redan luktat på korken ,det är frågan? Ha,re //![]()
![]()