• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
52CD2121-C75B-4C5F-893A-7E1D75E9812D.jpeg

"Torsdagens riddare" eller mera känt som ärtsoppa och pannkaka till kvällsspis, med en liten varm recept No 5 därtill:happyhappy:. Ha,re bäst// :pompus:

Nice! Fick också en klassisk torsdagsfeeling 😃

IMG_20210318_185043.jpg

Den där ska sitta långt under kostym och skjorta imorgon. Det är nämligen begravning och den får inte synas känner jag. 😬
AF7ADC25-87EA-4103-89AE-9E089B411603.jpeg
Jävlar du. Då ska jag definitivt INTE gnälla. Jag har begravning nästa fredag men ändå en BB58:a. Känns aningen mer tacksamt än för dig. Men ska jag vara ärlig funderar jag på om jag ska faila OWG och ta en dressare, gå naken och köra utan, eller försöka få 58:an att funka med kostym och skjortan. Även om den glider lättare under manschetten än din fastnar skjorta och kavaj på ett sätt jag inte är helt tillfreds med. Får helt enkelt se hur jag gör. Men om någon orsak är god nog att faila för är det fan en begravning.
B4DD48E8-D556-40D1-8921-9907B1C48DA1.jpeg

Jävlar du. Då ska jag definitivt INTE gnälla. Jag har begravning nästa fredag men ändå en BB58:a. Känns aningen mer tacksamt än för dig. Men ska jag vara ärlig funderar jag på om jag ska faila OWG och ta en dressare, gå naken och köra utan, eller försöka få 58:an att funka med kostym och skjortan. Även om den glider lättare under manschetten än din fastnar skjorta och kavaj på ett sätt jag inte är helt tillfreds med. Får helt enkelt se hur jag gör. Men om någon orsak är god nog att faila för är det fan en begravning.
B4DD48E8-D556-40D1-8921-9907B1C48DA1.jpeg
Det är sant. Men den där kan faktiskt passa till kostym. Den är ju relativt nätt gemfört med 41an. Men det är ett världsligt problem när man sätter det i paritet med vilken tillställning vi ska till.

Det är sant. Men den där kan faktiskt passa till kostym. Den är ju relativt nätt gemfört med 41an. Men det är ett världsligt problem när man sätter det i paritet med vilken tillställning vi ska till.
Sant. Inte dömt ut den ännu. Men jag kan ärligt säga att skulle jag haft din klocka hade jag nog fan kört utan 🙄
Men som sagt, världsliga frågor i jämförelse med livet och att vara en del av det eller inte. Vi i tråden skänker dig en extra tanke imorgon. Och jag kan nog tala för majoriteten här när jag säger att ingen kommer döma dig om du lämnar klockan hemma bara för just den tråkiga tillställning du ska närvara på ❤️

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp