Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är vi två. Jag är helt manisk just nu även om det går bra att vara OWG.Har aldrig hängt så mycket på köp och sälj som under OWG, letar efter ett fynd för att få byta bort denna jäkel.
![]()
Förra året med f-91w var svårt men i år är det olidligt. Nästa år blir det inte plastDå är vi två. Jag är helt manisk just nu även om det går bra att vara OWG.
Jag trodde AW va förbjudet nu för tiden?Checkar ut från jobbet och checkar in på aw
![]()
Det är samma med stål på armen märkte jag haha!Förra året med f-91w var svårt men i år är det olidligt. Nästa år blir det inte plast![]()
Nja inte om man sitter själv på stammisställetJag trodde AW va förbjudet nu för tiden?![]()
Haha. Mysigt endåNja inte om man sitter själv på stammisstället![]()
Var det dig jag länkade till ovan?Imorgon är det fredag och dragningen på veckans lotteri sker som vanligt kl 15.00
https://www.owgmarch.com/2021/03/12/swedish-raffle-week-3/
![]()
Säg det till din fru!!! I dare you!Att fota andra är ju ändå tillåtet
![]()
![]()
Ja kan tycka det, snacka med personalen eller köra nån nice poddHaha. Mysigt endå
Jävlar du. Då ska jag definitivt INTE gnälla. Jag har begravning nästa fredag men ändå en BB58:a. Känns aningen mer tacksamt än för dig. Men ska jag vara ärlig funderar jag på om jag ska faila OWG och ta en dressare, gå naken och köra utan, eller försöka få 58:an att funka med kostym och skjortan. Även om den glider lättare under manschetten än din fastnar skjorta och kavaj på ett sätt jag inte är helt tillfreds med. Får helt enkelt se hur jag gör. Men om någon orsak är god nog att faila för är det fan en begravning.Den där ska sitta långt under kostym och skjorta imorgon. Det är nämligen begravning och den får inte synas känner jag.![]()
![]()
Du skuuuuulle ju faktiskt kunna överväga att ta av dig klockan just för det tillfälletDen där ska sitta långt under kostym och skjorta imorgon. Det är nämligen begravning och den får inte synas känner jag.![]()
![]()
Det är sant. Men den där kan faktiskt passa till kostym. Den är ju relativt nätt gemfört med 41an. Men det är ett världsligt problem när man sätter det i paritet med vilken tillställning vi ska till.Jävlar du. Då ska jag definitivt INTE gnälla. Jag har begravning nästa fredag men ändå en BB58:a. Känns aningen mer tacksamt än för dig. Men ska jag vara ärlig funderar jag på om jag ska faila OWG och ta en dressare, gå naken och köra utan, eller försöka få 58:an att funka med kostym och skjortan. Även om den glider lättare under manschetten än din fastnar skjorta och kavaj på ett sätt jag inte är helt tillfreds med. Får helt enkelt se hur jag gör. Men om någon orsak är god nog att faila för är det fan en begravning.![]()
Utan klocka = still in the game.Du skuuuuulle ju faktiskt kunna överväga att ta av dig klockan just för det tillfället![]()
![]()
Inte byta, ta av helt, haha!Utan klocka = still in the game.
Byta klocka = bitchslap..
Sant. Inte dömt ut den ännu. Men jag kan ärligt säga att skulle jag haft din klocka hade jag nog fan kört utanDet är sant. Men den där kan faktiskt passa till kostym. Den är ju relativt nätt gemfört med 41an. Men det är ett världsligt problem när man sätter det i paritet med vilken tillställning vi ska till.