Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mars är fortfarande en vintermånad... bara att hålla utSåååååå j... trött jag blir, det börjar fan snöa igen!
Skönt att man kan glädjas att vara OWG lite tillfälligt då, så man inte går in i den berömda väggen!
Försökte fånga flingorna, men dom var små och svåra att få med i bild!
![]()
![]()
Du bor för långt norrut helt enkeltSåååååå j... trött jag blir, det börjar fan snöa igen!
Skönt att man kan glädjas att vara OWG, om än lite tillfälligt då, så man inte går in i den berömda väggen!
Försökte fånga flingorna, men dom var små och svåra att få med i bild!
![]()
![]()
Mars är fortfarande en vintermånad... bara att hålla ut
Kommer nog bli snyggt med gula. Var köpte du dom? Är lite sugen på ett gult isofrane till min pelagos. Bara sommaren som saknas.Trillande in lite nya band idag också, ett svart och ett gult gummi! Det gula kommer definitivt åka på framöver![]()
![]()
Ja det hoppas jag! Jag har köpt 2 isofrane-liknande gummin från Borealis (blått och orange) som jag älskar! Grym kvalitet, så har även beställt ett mörkgrönt därifrån nu. Tyvärr har de inga gula...Kommer nog bli snyggt med gula. Var köpte du dom? Är lite sugen på ett gult isofrane till min pelagos. Bara sommaren som saknas.
Var kan man hitta en sån då? Skulle vilja ha ett till min turtle blue lagoon. Skulle matcha fint med den gula sekundvisaren...Tyvärr inte, utan en billigare variant av Isofrane![]()
Köpte det av en annan KS-medlem, där han köpt det från cousinsukVar kan man hitta en sån då? Skulle vilja ha ett till min turtle blue lagoon. Skulle matcha fint med den gula sekundvisaren...![]()
Ska bli kul att se påJa det hoppas jag! Jag har köpt 2 isofrane-liknande gummin från Borealis (blått och orange) som jag älskar! Grym kvalitet, så har även beställt ett mörkgrönt därifrån nu. Tyvärr har de inga gula...
Det gula köpte jag från en annan KS-medlem, som i sin tur handlat det från cousinsuk![]()
Bild kommer imorgonSka bli kul att se på
Checkar ut från jobbet och checkar in på aw
![]()
Den kanske hittar ny hem direkt 01.04.Har aldrig hängt så mycket på köp och sälj som under OWG, letar efter ett fynd för att få byta bort denna jäkel.
![]()