• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Såååååå j... trött jag blir, det börjar fan snöa igen!

Skönt att man kan glädjas att vara OWG, om än lite tillfälligt då, så man inte går in i den berömda väggen 😆!
18A94886-8309-4A85-BA96-BD414527BE0E.gif

Försökte fånga flingorna, men dom var små och svåra att få med i bild!
479F5923-6C0B-46D7-94BE-CD0CC0127574.jpeg
B51DEE12-AA0F-416B-B89E-F1C1B81B4B0D.jpeg

Senast ändrad:
Kommer nog bli snyggt med gula. Var köpte du dom? Är lite sugen på ett gult isofrane till min pelagos. Bara sommaren som saknas.
Ja det hoppas jag! Jag har köpt 2 isofrane-liknande gummin från Borealis (blått och orange) som jag älskar! Grym kvalitet, så har även beställt ett mörkgrönt därifrån nu. Tyvärr har de inga gula...
Det gula köpte jag från en annan KS-medlem, som i sin tur handlat det från cousinsuk😀

Dag 18,20833
OWG har börjat göra mig omåttligt vresig på sistone. Avsaknaden av andra klockor leder till vredesutbrott, spontan demens och allmän lågmäldhet. Dagens lavett går till UPS som kräver att man är 21+ för att mottaga ett paket med två t-shirtar från Scotch & Soda. Inte för att det påverkar mig men ÄR NI SÅ DUMMA I HUVUDET ATT NI TROR DET ÄR "SCOTCH" DE SÄLJER???
Screenshot 2021-03-18 at 11.45.10.png

5281la.jpg

Dags att ringa och skälla på dem i brist på handledsunderhållning. Först en tupplur kanske.
Godnatt
Klocka för topic
395F3187-FC6A-46BD-938D-069A47AC663B.jpeg

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp