Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för band? Ser riktigt trevligt ut!XVIII.II
Känns helt rätt det här...
Ja men det har bestämt mig för! Men kan inte garantera, känner mig själv tillräckligt bra och vet att det kan vända fort
Tack det är ett OEM Ponte Vecchio, har ett ljust också som passar bra på sommarenVad är det för band? Ser riktigt trevligt ut!
Jaha, nähä!
Vad kör du för övningar för rumpan? Raka mark?Tack det är ett OEM Ponte Vecchio, har ett ljust också som passar bra på sommaren
Övningar, här är det bara chips som gällerVad kör du för övningar för rumpan? Raka mark?
Med dipp då?Övningar, här är det bara chips som gäller
Jag har ätit pannkakaMed dip då?
Bäst att säkra upp med en sån bild. Annars smäller det, det vet duMmm, nya kläder till Mudman anlände, Frugis är motvillig mannekäng
Jag har ätit pannkaka
Ja , du är ju inte så lite triggerhappy just nuBäst att säkra upp med en sån bild. Annars smäller det, det vet du
Tror den kommer bli riktigt trevlig på det gulaTrillande in lite nya band idag också, ett svart och ett gult gummi! Det gula kommer definitivt åka på framöver
Är den gula en Isofrane?Trillande in lite nya band idag också, ett svart och ett gult gummi! Det gula kommer definitivt åka på framöver
Tyvärr inte, utan en billigare variant av IsofraneÄr den gula en Isofrane?
Vadå, vad menar du?Ja , du är ju inte så lite triggerhappy just nu
Detta är nästan mer passande haha!Vadå, vad menar du?
Exakt!!
Så rätt så ”Bara min plikt”Detta är nästan mer passande haha!
"Du och dit skjutgalna gamla finger"