atmosfarsvetare
Silver
God morgon alla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockan som kom in och fick dig att ge upp OWGMARCH efter bara några dagar, den ligger väl ute för flipp nu?Det är aldrig försent att ge upp
Var på väg att skriva nåt liknande igår kväll men så fick vi ett avhopp.Det känns som att vi lever med ett mörkertal...folk gömmer sig i vårblommornas skuggor...
Ja, jag säger ju att det aldrig är försent att ge upp?Klockan som kom in och fick dig att ge upp OWGMARCH efter bara några dagar, den ligger väl ute för flipp nu?
Grått tropic kan nog bli bra!Dag 19 och bandbytarfredag. Vilket ska jag köra på nästa vecka?
Ser grått ut på bilden men det är svart. Inser nu att jag inte kommer palla gå med nato mer än ett par dagar. Bygger klockan på höjden och kommer inte överens med flärparna son ska vikas.Grått tropic kan nog bli bra!
Grymt!Godmorgon alla där ute, fredag idag och nu åker klockan på precis som varje morgon.
Idag får ni en bild på vad jag sysslat med under OWG-MARCH för att underhålla mig själv och undvika byte av klockor låt mig presentera OWG-vägguret:
För er som är intresserad av tillverkningsprocessen kan ni kika in på OWGMARCH.COM och sedan in på min hemsida. Tanken är att denna skall få komma hem till någon av er därute i sista utlottningen som ett fint minne av OWG-MARCH 2021.
Finns även bilder på @owgmarch's Instagram-konto
Ps. Det finns absolut möjlighet att kunna bära denna runt halsen i kedja nästa år under OWGMARCH!
Vilket otroligt intiativ och häftigt projekt. Jag ska uppdatera finalveckans (nästa vecka) prisbord.Godmorgon alla där ute, fredag idag och nu åker klockan på precis som varje morgon.
Idag får ni en bild på vad jag sysslat med under OWG-MARCH för att underhålla mig själv och undvika byte av klockor låt mig presentera OWG-vägguret:
För er som är intresserad av tillverkningsprocessen kan ni kika in på OWGMARCH.COM och sedan in på min hemsida. Tanken är att denna skall få komma hem till någon av er därute i sista utlottningen som ett fint minne av OWG-MARCH 2021.
Ps. Det finns absolut möjlighet att kunna bära denna runt halsen i kedja nästa år under OWGMARCH!
Dag 19 och bandbytarfredag. Vilket ska jag köra på nästa vecka?
Håller med där, tropic sitter nog fint!Grått tropic kan nog bli bra!
Jag röstar på den högraDag 19 och bandbytarfredag. Vilket ska jag köra på nästa vecka?
Var på väg att skriva nåt liknande igår kväll men så fick vi ett avhopp.
Jag tror mörkertalet är enormt!
Tänkte precis skriva det, Nato är djävulens påfund.Ser grått ut på bilden men det är svart. Inser nu att jag inte kommer palla gå med nato mer än ett par dagar. Bygger klockan på höjden och kommer inte överens med flärparna son ska vikas.
Wow vilken cool!Godmorgon alla där ute, fredag idag och nu åker klockan på precis som varje morgon.