Då kör vi!?Jag är på!
Nio med OWG-klockan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då kör vi!?Jag är på!
Nio med OWG-klockan.
Du förstDå kör vi!?
Det stämmer bra !Visst är det där min gamla?![]()
Tänk sig den lilla killen 30 år senare med ölmage och en bengalisk eld i handen. Då blir det inte riktigt lika gulligt!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!Precis köpt två lotter till dagens dragning.. hoppas på extra tur idag på födelsedagen![]()
19.
Då jag tjuvstartade efter lunch söndagen innan 1/3. Har jag nu passerat 450 timmar av kontinuerligt bärande av denna skapelse. Minus 10 min för byte av bezel och band.
Målet är +750 timmar. Sen blir det stål mot min arm.
![]()
Då kör vi!?
Du först![]()
Det är fredag! Vrängde på ett jeansband för att öka fredagsfeelingen en smula. Hiss/diss?
![]()
Roligt att du har den kvar och att det blev just den i mars.Det stämmer bra !![]()
GrattisPrecis köpt två lotter till dagens dragning.. hoppas på extra tur idag på födelsedagen![]()
Naturligtvis. Denim-demon, varje fredag!![]()
Kör du fredagskavajen med?![]()
Då kör vi!?
Ni vågar aldrig!Du först![]()
Är det så illa idag??Jag funderar på att kasta in den berömda handduken, är du på?
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!![]()
Tack snälla ni!GrattisHoppas duvinner något
Stort grattis på din dag!Precis köpt två lotter till dagens dragning.. hoppas på extra tur idag på födelsedagen![]()
Då kör vi!?
Spänningen är oliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidlig!!!!Du först![]()
Diggar den! Börjar dock bli lite långdraget nu såhär 19-dagar i sträckRoligt att du har den kvar och att det blev just den i mars.![]()
Haha. Det är nog jag som började iaf