• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Japp, missade att svar tidigare. Sändning kl 15.00 och jag har även hört att podden är påväg ut. Borde vara klar vilken minut som helst.
Vi är redo för podden!
Eller hur @Nissestr?
CA8C42DB-9281-42D6-A8B5-142061048890.gif

Är de bara jag eller börjar de kännas som att @Aros har tappat det? Från hets till stöd, till konstiga förklaringar till hets igen.. Man har ju hört att press och stress påverkar oss olika. De kanske är dags att göra slut på lidandet nu och rädda dig själv? ;) Hörde ju att du har lite nyförvärv som väntar på dig.
giphy (3).gif
Haha, i ett svagt ögonblick försökte jag ge stöd. Men det är inte jag. 🤣
EA960055-D3CA-43E2-95FC-56A56AAF9AD0.gif

Vilka klockor här i tråden har ni blivit lite mer intresserade av under resans gång?

Från start var det @Limeee - Proprof, @LESA - TG195 och @Angeli - Halios

EDIT: Skrev fel modell till fel användare först. Korrigerat och korrekt nu :)

Tillkommande favoriter är @Fliegerchronograph🚁 - CWC, @Mr.Johansson - Tag Heuer, @Staafen - Movado, @burner - Grand Seiko @Filippusmaximus - Breitling.

Samtliga klockor jag låter blicken vila vid några extra sekunder varje gång de dyker upp i tråden. .

IMG_20210319_142439.jpg

Senast ändrad:
Vilka klockor här i tråden har ni blivit lite mer intresserade av under resans gång?

Från start var det @Limeee - Proprof, @LESA - TG195 och @Angeli - Halios men nya favoriter är @Fliegerchronograph🚁 - CWC, @Mr.Johansson - Breitling, @Staafen - Movado, @burner - Grand Seiko.

Samtliga klockor jag låter blicken vila vid några extra sekunder varje gång de dyker upp i tråden. .

IMG_20210319_142439.jpg
Vad hände med Triwa Donald Trump? Du kan få bra pris på den i april....

Från start var det @Limeee - Proprof, @LESA - TG195 och @Angeli - Halios men nya favoriter är @Fliegerchronograph🚁 - CWC, @Mr.Johansson - Breitling, @Staafen - Movado, @burner - Grand Seiko.

IMG_20210319_142439.jpg
Finns som du säger mycket fint i tråden. Om jag skulle välja en favorit så skulle jag framhålla @North Enicar Sherpa. Otroligt snygg i alla vinklar, kärlek vid första ögonkastet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp