Han kke tröttnar efter marsDen där tror jag att @ANALOGUE inte skulle tacka nej till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han kke tröttnar efter marsDen där tror jag att @ANALOGUE inte skulle tacka nej till.
Välkommen in i värmen OWG Certina Quartz med guldstänk!Är gärna med, betalt och klart Kör på den av de mina som fått minst kärlek på sistone, en lagom stor, lagom billig, lagom kul nätt Certina DS-4 kvartsare
Haha. Vem vetHan kke tröttnar efter mars
Jag har samma strategi som du. Har gömt OWG Suben längst in i lådan och inte ens tittat på den under de senaste veckorna. Just nu saknar jag den och kan knappt vänta på 1 mars. Men vi får se hur det känns efter en eller två veckor som OWG med den....Tror jag har haft rätt strategi här. Har låtit OWG-klockan vila sig i form och nu längtar jag lite efter den. Så första veckan borde gå som en dans
Erkänn att ni chippat våra handleder och chippet märker av om det sitter nåt annat på handleden?
Det stämmer! Det gjordes redan på BB av en man med kalsonger utanpå byxorna. Jättekonstigt låter det men helt sant!Erkänn att ni chippat våra handleder och chippet märker av om det sitter nåt annat på handleden?
Hört att det har nåt med corona att göra.
Erkänn att ni chippat våra handleder och chippet märker av om det sitter nåt annat på handleden?
Hört att det har nåt med corona att göra.
Såg det på insamlingssidan så jag lade precis till dig!På! Byte av klocka i sista stund. Men nu kör vi!
Tjusigt. TackSåg det på insamlingssidan så jag lade precis till dig!
Listan är uppdaterad. Riktigt roligt att du är med!Då åker min morfars gamla Seiko fram, möjligen att den får kompletteras med någon band för att klara hela månaden.
Anmäler mig här med till OWG March med Seiko SQ 8223-723LT
Inte testa, knappt titta!Vad säger reglerna om att testa andra klockor i butik? Jag antar att vi är mer hardcore än Norrmännen.
Tänker att om man verkligen vill testa en klocka under mars så finns det en lösning: köp nedan och ta med till klockbutik.Inte testa, knappt titta!
Ännu bättre, tänk inte ens tanken!
Hahaha, exakt den bilden postade jag förra året när någon skulle testa klockor på något event.Tänker att om man verkligen vill testa en klocka under mars så finns det en lösning: köp nedan och ta med till klockbutik.
Kan även ta med skjorta/tröja om man vill se hur klockan ser ut att matcha favoriserad klädsel
Mycket lättare att ta snygga wrist shots då oxå!Tänker att om man verkligen vill testa en klocka under mars så finns det en lösning: köp nedan och ta med till klockbutik.
Kan även ta med skjorta/tröja om man vill se hur klockan ser ut att matcha favoriserad klädsel
Jag plockade upp en av vinsterna i veckotävlingen idag och tog en snabb bild. Riktigt trevligt ställ detta!
Vad är oddsen. Favorit i reprisHahaha, exakt den bilden postade jag förra året när någon skulle testa klockor på något event.
Vad roligt och riktigt fin klocka! Vad heter modellen?Har bestämt mig. Kör klockan som ger mest variation för varje dag.
Kommer ut på en Köp&Sälj sida nära dig i aprilDom där pre Bond Seamastern är riktigt snygga !
Jag kommer inte använda den i mars och den kommer inte säljas!Kommer ut på en Köp&Sälj sida nära dig i april