S
Staafen
Guest
Nu kanske din Serti redan har box men annars hittade jag en i dotterns rum som skulle passa fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu kanske din Serti redan har box men annars hittade jag en i dotterns rum som skulle passa fint!
HärmapaDå var det klart, jag har donerat till ”Min stora dag”. Jag kommer köra med min BB58, kommer bli tufft.
Det var det jag åkte ut på förra året...Vad säger reglerna om att testa andra klockor i butik? Jag antar att vi är mer hardcore än Norrmännen.
Vad roligt och riktigt fin klocka! Vad heter modellen?
Det var tantens fel helt enkelt, du gjorde vad du kundeDet var det jag åkte ut på förra året...
Där står jag helt oskyldig med händerna på ryggen och gluttar lite försynt på en Pelagos LHD i godan ro och drömmer när tanten kommer från ingenstans och erbjuder mig att prova den!
Du kommer inse dess överflöd under mars och därmed sälja den i aprilJag kommer inte använda den i mars och den kommer inte säljas!
Härligt! Vill du ändra innan söndag 23.59 är det bara att dra ett PM.@Staafen - Nu har jag betalat och valt en klocka. Det blir Grand Seiko SBGX067, men med option på att jag ändrar mig på söndag. Eventuellt kommer något spännande in då. Men jag räds tanken på att vänta till på söndag och råka glömma bort att anmäla mig, så vi kör på GS tills annat sägs.
Exakt!!!Det var tantens fel helt enkelt, du gjorde vad du kunde
Guld och diamanter! Vi skall rida genom mars i stil!
Känner igen mig. Har haft riktigt sjuka perioder tidigare. Det blev nästan som ett tvång för min delExakt!!!
Man vill ju inte vara otrevlig osv
Men det var värt det, har tillåme bilden kvar
Ibland tänker jag att om jag skulle ge fan i att flippa med förlust hela tiden så skulle jag lätt kunna köpa en LHD inom relativt snar framtid, har dock inte klarat en enda månad utan någon form av byte eller inköp.
Lite därför jag utsätter mig för OWGM igen faktiskt!
Låter som en bra plan med OWGM! Ett tydligt mål kan ju vara något bra att ha, då ska nog inte en LHD vara helt omöjlig. Har själv haft en, riktigt fin dykare, dock flippades den snabbt då jag hellre vill ha den blå För pengen är det nog svårt att hitta en bättre dykare/tool-watch i min mening!Exakt!!!
Man vill ju inte vara otrevlig osv
Men det var värt det, har tillåme bilden kvar
Ibland tänker jag att om jag skulle ge fan i att flippa med förlust hela tiden så skulle jag lätt kunna köpa en LHD inom relativt snar framtid, har dock inte klarat en enda månad utan någon form av byte eller inköp.
Lite därför jag utsätter mig för OWGM igen faktiskt!
Min förhoppning är att jag gör det, men då ska klockan finnas hos mig och jag ska komma ihåg att höra av mig. Vi får se hur det blir.Härligt! Vill du ändra innan söndag 23.59 är det bara att dra ett PM.
Det var det jag åkte ut på förra året...
Där står jag helt oskyldig med händerna på ryggen och gluttar lite försynt på en Pelagos LHD i godan ro och drömmer när tanten kommer från ingenstans och erbjuder mig att prova den!
Det enda rimliga i en sån situation måste vara att förmedla batslapen vidare?!? Så fort kärringen kliver fram och öppnar truten: SMACK, jordens munfisk bara och sen vråla på henne hur fan hon understår sig osv mitt under OWG-march!! Det hade iallafall jag gjort, 100% (eller inte)Det var tantens fel helt enkelt, du gjorde vad du kunde
Så jävla coolt! Den där vill man ju vinnaJag vill passa på att förtydliga att alla som klarar owgmarch är med i utlottningen av en klocka skänkt av Malm Watches.
En Dalton Black Chrono med graverat baklock
Men för att ha chansen att vinna så måste man klara sig hela månaden ut.
Kämpa!
Kommer ut på en Köp&Sälj sida nära dig i april
Jag vill passa på att förtydliga att alla som klarar owgmarch är med i utlottningen av en klocka skänkt av Malm Watches.
Kämpa!
Och som jag uppfattade det kommer vinnaren att föräras denna alldeles unika baksida till klockan. Ett skarpt öga ser skillnaden . Den andra skulle finnas tillgänglig för köp under OWGMARCH. Rätta mig gärna om jag har fel.Jag vill passa på att förtydliga att alla som klarar owgmarch är med i utlottningen av en klocka skänkt av Malm Watches.
Kämpa!
Haha, jag föll för begäret att få känna den på min handled... jag är en svag människa iblandDet enda rimliga i en sån situation måste vara att förmedla batslapen vidare?!? Så fort kärringen kliver fram och öppnar truten: SMACK, jordens munfisk bara och sen vråla på henne hur fan hon understår sig osv mitt under OWG-march!! Det hade iallafall jag gjort, 100% (eller inte)
Haha, ja så jävligt det kan gå!! Men det låter som det hade kunnat hända den bästa. Jag åkte också ut förra året. Men jag vågar nästan påstå att jag var den enda som åkte ut utan en slap?!? Fick en handshake av Batman jagHaha, jag föll för begäret att få känna den på min handled... jag är en svag människa ibland
Det som var mest surt var att jag var i UK och hade bara tagit med mig min OWG-klocka (såklart) plus en jäkla massa band och tänkte innan vi åkte att det här blir kanon, typ tio dagar enkelt av OWGM 2020.
Vi var inte där för att shoppa utan det skulle vara en hundrelaterad utflykt, BAM! Helt plötsligt var vi i ett stort shoppingcenter!
Jäkla kvinnfolk att luras
Jag såg skyltarna till den relativt stora och flotta butiken direkt vi klev in i gallerian så jag såg till att få lite egentid på slutet
Ja, jag sa ju att jag är svag ibland
Det är lite upp till vinnaren. Man kan få sitt namn ingraverat om man vill eller sitt användarnamn här på KS, eller om man vill ha en som det står ”min stora dag” istället.Och som jag uppfattade det kommer vinnaren att föräras denna alldeles unika baksida till klockan. Ett skarpt öga ser skillnaden . Den andra skulle finnas tillgänglig för köp under OWGMARCH. Rätta mig gärna om jag har fel.
Edit: Länk
Malm Watches – OWG – One Watch Guy (owgmarch.com)
Jepp, ska nog för det
He he!Härmapa
Uppskriven och klar! Var försiktig med den där.Anmälningsavgiften swishad!
Jag kör min Explorer under mars