Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det sådana posters att köpa? Hade varit riktigt skoj!
Fan P-nis(s)en det var det ändå värt.ÄNTLIGEN!!!!
![]()
För mig blir det en MR-G om den har kommit fram. Lånad bildVilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
För mig står Certina Chronolympic Regatta först på tur.
![]()
Jag tror faktiskt att det finns företag som trycker upp just dessa men inga vi har haft kontakt med.Finns det sådana posters att köpa? Hade varit riktigt skoj!
Tack för det. Ja det är det verkligen, jag vet att jag aldrig hade klarat en månad med typ en plastklocka så jag gick på ett säkert kort och valde något jag gillar iställetJag tycker du lyckas få den att se riktigt trevlig ut på bild. Riktigt bra OWG klocka.
Jag lever@Timer längesen de dök upp en bild på certinanÄr du kvar i gamet eller har du kastat in handduken?
Jag leverCertinan är verkligen ingen uppoffring, det är min vardagsklocka. Men får erkänna att jag var uttråkad en dag och hade på mig något annat några timmar... Så antar att jag är ute. Känns som pengarna till välgörenhet var viktigast dock!
@staafen sniff sniff![]()
@StaafenJag leverCertinan är verkligen ingen uppoffring, det är min vardagsklocka. Men får erkänna att jag var uttråkad en dag och hade på mig något annat några timmar... Så antar att jag är ute. Känns som pengarna till välgörenhet var viktigast dock!
![]()
Vet inte om det hjälper just nu med tycker din Nivada är grymt fin och dreglar lite i mungipan varje gång jag ser den (helt apropå @Clark Kent inlägg häromdagen).Pliktskyldig, men sen, check-in.
Lyckligtvis haft bättre saker för mig idag än att blänga irriterat på min vänstra handled. Strax träningsmatchstart.![]()
Ja den där hade ju varit en cake walk! Ångrar att jag inte valde den den här månaden... Men men de kommer bli jäkligt skönt att ha på den sen. Men vilken klocka blev de som skicka ut dig då? Ja hoppas att de var nån tjusig jäkel, så att de var värt deJag leverCertinan är verkligen ingen uppoffring, det är min vardagsklocka. Men får erkänna att jag var uttråkad en dag och hade på mig något annat några timmar... Så antar att jag är ute. Känns som pengarna till välgörenhet var viktigast dock!
![]()
Spank you!Den där hade varit något för dig @Hugger69I och för sig inte NOS som alla dina fina Enicars!
Kom igen Batman. Kom igen!Jag leverCertinan är verkligen ingen uppoffring, det är min vardagsklocka. Men får erkänna att jag var uttråkad en dag och hade på mig något annat några timmar... Så antar att jag är ute. Känns som pengarna till välgörenhet var viktigast dock!
![]()
❤Jag leverCertinan är verkligen ingen uppoffring, det är min vardagsklocka. Men får erkänna att jag var uttråkad en dag och hade på mig något annat några timmar... Så antar att jag är ute. Känns som pengarna till välgörenhet var viktigast dock!
![]()
Haha! Jag har lite skrivkramp just nu bara. Men ikväll blir det öl så då kanske fantasin kommer igång.Älskar Thug Life-temat![]()
Det var en Seiko 5 följt av en Candino quartzare. Så du förstår NIVÅN på uttråkningenJa den där hade ju varit en cake walk! Ångrar att jag inte valde den den här månaden... Men men de kommer bli jäkligt skönt att ha på den sen. Men vilken klocka blev de som skicka ut dig då? Ja hoppas att de var nån tjusig jäkel, så att de var värt de![]()