• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Denna passaround ska snart skickas iväg till nästa deltagare...

Oerhört rolig och trevlig klocka. Och jag kommer att sakna den som faen 😭

Musse hjälper till som personligt stöd!

424E0889-9F89-458E-9932-DD8839EAF81C.jpeg
53240E67-C499-42C9-9B24-9E78CF51687B.jpeg

Senast ändrad:
@Timer längesen de dök upp en bild på certinan :D Är du kvar i gamet eller har du kastat in handduken?
Jag lever 😀 Certinan är verkligen ingen uppoffring, det är min vardagsklocka. Men får erkänna att jag var uttråkad en dag och hade på mig något annat några timmar... Så antar att jag är ute. Känns som pengarna till välgörenhet var viktigast dock!
IMG_20210320_153858.jpg

Pliktskyldig, men sen, check-in.

Lyckligtvis haft bättre saker för mig idag än att blänga irriterat på min vänstra handled. Strax träningsmatchstart.
D86438D4-3DA1-4550-8A1E-93017953703A.jpeg
Vet inte om det hjälper just nu med tycker din Nivada är grymt fin och dreglar lite i mungipan varje gång jag ser den (helt apropå @Clark Kent inlägg häromdagen).
Även @ANALOGUE s DS ger samma effekt...det var nog allt, hopp och lek ✌🏼

Jag lever 😀 Certinan är verkligen ingen uppoffring, det är min vardagsklocka. Men får erkänna att jag var uttråkad en dag och hade på mig något annat några timmar... Så antar att jag är ute. Känns som pengarna till välgörenhet var viktigast dock!
IMG_20210320_153858.jpg
Ja den där hade ju varit en cake walk! Ångrar att jag inte valde den den här månaden... Men men de kommer bli jäkligt skönt att ha på den sen. Men vilken klocka blev de som skicka ut dig då? Ja hoppas att de var nån tjusig jäkel, så att de var värt de ;)

Ja den där hade ju varit en cake walk! Ångrar att jag inte valde den den här månaden... Men men de kommer bli jäkligt skönt att ha på den sen. Men vilken klocka blev de som skicka ut dig då? Ja hoppas att de var nån tjusig jäkel, så att de var värt de ;)
Det var en Seiko 5 följt av en Candino quartzare. Så du förstår NIVÅN på uttråkningen 😀

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp