Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta är alltså min gamla G-Shock, därav hälsningen.
❤
![]()
Lunch i fält!ÄNTLIGEN!!!!
![]()
Och här är klockan som fick dig att fallaÄNTLIGEN!!!!
![]()
Oh..... det var näraDet blir definitivt min nya SBGN001 som jag inte ens få hunnit testa. Har nästan glömt bort att jag har den liggande i en låda![]()
![]()
Grym den är alltså! Har du sett den här, hyfsat salt farbror
![]()
Den där hade varit något för dig @Hugger69Glömde bort att svara på detta inlägg, och det kanske togs upp senare. Men denna klocka gick under klubban på Klockkvaliten – Lördag 14 november 2015 för 34.000 + prov.
![]()
Enicar, Klockor - Varunummer 1 173 199
ENICAR, "Mr. Bo Cassel´s", Ultrasonic, Sherpa DIVE, BaANXS, Cal A-R 1034, Serie nr. 243907, Ref nr. 100/124 BaANXS, Boett nr. 3-58, herrur, 40 mm, stål, automatisk, plexiglas, datum, defekt, ca 1960, metallänk ej original.www.kaplans.se
![]()
![]()
![]()
Oj, den auktionen kände jag inte till. Kan inte bli så mycket fränare.Glömde bort att svara på detta inlägg, och det kanske togs upp senare. Men denna klocka gick under klubban på Klockkvaliten – Lördag 14 november 2015 för 34.000 + prov.
![]()
Enicar, Klockor - Varunummer 1 173 199
ENICAR, "Mr. Bo Cassel´s", Ultrasonic, Sherpa DIVE, BaANXS, Cal A-R 1034, Serie nr. 243907, Ref nr. 100/124 BaANXS, Boett nr. 3-58, herrur, 40 mm, stål, automatisk, plexiglas, datum, defekt, ca 1960, metallänk ej original.www.kaplans.se
![]()
![]()
![]()
Helt rätt. På dem baraIkväll blir det lite hårdare lavetter om vi får några avhopp. Läderlappen har varit för snäll igen!
![]()
Har du en liten hutt där med?Traditionsenlig lördagslunch
![]()
![]()
Vilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
För mig står Certina Chronolympic Regatta först på tur.
![]()
Till BorisHar du en liten hutt där med?![]()