• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har precis lyssnat på senaste urbildningsradion, riktigt underhållande 👌
20210320_130824.jpg

På frågan om första klockan i april blir det Stowan som kom i slutet på februari
20210320_131356.jpg

Senast ändrad:
IMG_5549.jpeg

Nyäten lunch och "proppmätt" Varit på stadsmissionen idag. Frun fann ett par retrogardiner för en billig peng och jag gjorde ett fynd.En Leatherman micra fickverktyg för 20 kr :) . Nu är det dax att träna lite rodel och lyssna på urbildningsradion senaste avsnittet med OWG "bruspellarna". Ha,re bra//:pompus:

Senast ändrad:
Grym den är alltså! Har du sett den här, hyfsat salt farbror 👇🏼
7OGeieQ.jpg

1616245523483.png

Glömde bort att svara på detta inlägg tidigare, och det kanske togs upp lite senare in i tråden. Men denna klocka gick under klubban på Klockkvaliten – Lördag 14 november 2015 för 34.000 + prov.

vasaskeppet.1.JPG
vasaskeppet.2.JPG
vasaskeppet.JPG

Jag var där och höll i den till och med, nu i efterhand så kanske man skulle ha ropat in den istället för den FETA DAMEN jag köpte.

fatlady.JPG

Senast ändrad:
Glömde bort att svara på detta inlägg, och det kanske togs upp senare. Men denna klocka gick under klubban på Klockkvaliten – Lördag 14 november 2015 för 34.000 + prov.

vasaskeppet.1.JPG
vasaskeppet.2.JPG
vasaskeppet.JPG
Den där hade varit något för dig @Hugger69 😉 I och för sig inte NOS som alla dina fina Enicars!

Glömde bort att svara på detta inlägg, och det kanske togs upp senare. Men denna klocka gick under klubban på Klockkvaliten – Lördag 14 november 2015 för 34.000 + prov.

vasaskeppet.1.JPG
vasaskeppet.2.JPG
vasaskeppet.JPG
Oj, den auktionen kände jag inte till. Kan inte bli så mycket fränare.
Visst att det var några år sedan men det var ett bra pris för ett stycke historia av rang kan jag tycka. När en klocka blir så mycket mer än bara en klocka 👍🏼

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp