Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det stavfel där @Staafen ?? För visst har väl alla färgglada dansband ett Z med som sista bokstav i namnet?? OWG-StyrkanzJa, kom igen nu alla! Kämpa kämpa!
Det där är ju dom som föll ifrån redan under vecka 1. Känner igen både @TobiasD och @loevhagen på bilden.Ja, kom igen nu alla! Kämpa!
Ser mer ut som dem från OWG fail tråden boyz.Det där är ju dom som föll i från redan under vecka 1. Känner igen både @TobiasD och @loevhagen på bilden.
Inte läge för favorit i repris ikväll då?Det rullar på bra i år
20:e mars 2020 gick det så här ....
Måste säga att du är stark som pallar att ha den där tingesten på armen! lyfter på hattenDag 20: Börjar känna mig rätt apatisk. Kommer det att gå? Jodå. Mår jag bra? Nej.
Det där kan jag! Det är Latrin och betyder - Den som byter klocka ofta mister ofta hela koftan.infirma, primum cadere.//
Latrin?Det där kan jag! Det är Latrin och betyder - Den som byter klocka ofta mister ofta hela koftan.
(Jag har bara druckit en öl än så det blir värre.)
Nu när du säger det!Det där är ju dom som föll i från redan under vecka 1. Känner igen både @TobiasD och @loevhagen på bilden.
Dem färgglada boyzen.Nu när du säger det!
Fortfarande huvudet upp och fötterna ner efter 8 flaskor öl har jag hört i matkön, att man översätter så ,eller hur var det nu ? //Det där kan jag! Det är Latrin och betyder - Den som byter klocka ofta mister ofta hela koftan.
(Jag har bara druckit en öl än så det blir värre.)
Pump up the volume@Angeli
Jag kunde inte låta bli
@Chuck är ju med där också, såg inte honom först.Det där är ju dom som föll i från redan under vecka 1. Känner igen både @TobiasD och @loevhagen på bilden.
Är det han i mitten i andra raden?@Chuck är ju med där också, såg inte honom först.
Haha, inte en chans... det här ska jag klara avInte läge för favorit i repris ikväll då?
Ja, språket alltså.Latrin?
Undrar om det inte är @Imre ,innan han drog ner luvan över ansiktet, nere till höger?? Alltså i mittenÄr det han i mitten i andra raden?
Den är sjuuukt bra.Jag kommer dra något gammalt över mig.
Vostok Bara att plocka itu om det uppstår problem.
Hittade lite damm som inte fick vara kvar Men nu är det bara damm på rätt sida glaset
Bara "en" öl. Hänger i baren och börjar snacka latrinJa, språket alltså.
Hahahahahaha!Bara "en" öl. Hänger i baren och börjar snacka latrin
Tack.Den är sjuuukt bra.
Ta det försiktigt bara för glas är svårt för magen att smälta.Sen middag, här ska det bli tacos med hemmagjorda tacobröd. Kan säkert slinka ner ett vinglas eller två också
Men vilken belöning det blir i april.Tack.
Tyvärr gör den hela OWGM ännu svårare för mig...