Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det enda som håller mig flytande just nu...Men vilken belöning det blir i april.
Vostok Bara att plocka itu om det uppstår problem.
Det där var under deras vita månad.Dom har inte alltid vart så där härligt röda , grabbarna Gruz
Skickar in lite till så att det blir 90000 jämnt.Måste bara säga att det här är djupt imponerande att se. Med en vecka kvar dessutom!
100k-gränsen ska väl ändå inte vara onåbart???
Första dagarna innan dom failade då alltsåDet där var under deras vita månad.
Det var de som spelade på Stadion för några år sen va?Det där var under deras vita månad.
Om kapen mot förmodan inte löser problemet är det nästa steg!Eller så skickar man in klockan till sin närmaste gopnikmakare för lite cheeki breeki
Precis!Är det han i mitten i andra raden?
Vilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
För mig står Certina Chronolympic Regatta först på tur.
Annonsen togs bort på köp och sälj. Försöker här.
Vann denna idag:
Pearl Verde Watch Stand – One Watch | IFL Watches
The IFLW Watch Stand offers a beautiful and elegant way to display your watch. Crafted with Guatemala green marble, characterized by a dark green background with light white shades. It is cut to an hexagonal shape finished with a polished surface and beveled edges. The black leather cushion is h ...iflwatches.com
Tänkte köra en auktion, pengarna går till Min Stora Dag, auktionen slutar den 25, 23,59.
Både jag och @Staafen har koll, (tror jag har koll)
Buda på, mer pengar till Min Stora Dag behövs
Skicka pm till mig OCH @Staafen OCH posta i tråden när ni budar.
Det blir en Tudor eller en Tudor eller en Tudor.Vilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
Det är fortfarande @rambo_amadeus som leder på 750kr.Kom med lite bud på denna nu. Vi måste ju över 100 000 :- till Min Stora Dag.
Nämen bubben då, saknar du mig sånmycket så du ser mig i varje bild? Vad har du på handleden idag? När ska du inse att valmöjlighet gör mannen?Undrar om det inte är @Imre ,innan han drog ner luvan över ansiktet, nere till höger?? Alltså i mitten
Vad budar vi på? Kan någon vänlig själ visa?Det är fortfarande @rambo_amadeus som leder på 750kr.
Breitling Navitimer står högt på listan...Vilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
Ääääh byt nu vet jag, få en fiiiin röd bannerBreitling Navitimer står högt på listan...