Följ citeringarna bakåt så kommer du till den!Vad budar vi på? Kan någon vänlig själ visa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Följ citeringarna bakåt så kommer du till den!Vad budar vi på? Kan någon vänlig själ visa?
Vad budar vi på? Kan någon vänlig själ visa?
Tack butt manStäll från IFLW. Priset på dessa är 199€.
![]()
![]()
Klart jag saknar dig här på gröna sidanNämen bubben då, saknar du mig sånmycket så du ser mig i varje bild?Vad har du på handleden idag? När ska du inse att valmöjlighet gör mannen?
![]()
Gröna sidan pffft. Säg som det är hjärtat, det enda du gjort nu i 20 dagar är att ha tittat på andra ur, du borde skämmasKlart jag saknar dig här på gröna sidan
Valmöjligheter kommer, valmöjligheter går, valmöjligheter i April består![]()
![]()
Bjuder en 900-ing!
Båda är kvar!Orkar inte läsa ikapp typ 40 sidor men är Musse och X-Ray kvar?? Om ja, kungar![]()
Vad säger du, jag som precis läste den här artikeln där det stod att det var ofarligt att äta glas (så har redan tryckt två hela vinglas ikväll)Ta det försiktigt bara för glas är svårt för magen att smälta.
Det hade jag ingen aning om faktiskt. Nu ska jag testa en flaska öl.Vad säger du, jag som precis läste den här artikeln där det stod att det var ofarligt att äta glas (så har redan tryckt två hela vinglas ikväll)
![]()
Nästan ofarligt äta glas - P4 Väst
Larmen om glasbitar i kyckling har duggat tätt den senaste tiden och tillverkarna och butikskedjorna gör allt de kan för att komma tillrätta med problemet. ...sverigesradio.se
1000 riksdaler bjudet900 pengar bjudet av @Jeser90.![]()
Haha helt rätt! Kom ihåg att ta bort kapsylen först bara, metall är det värre medDet hade jag ingen aning om faktiskt. Nu ska jag testa en flaska öl.![]()
Det blir Baltic Aquascaphe för min del!Vilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
För mig står Certina Chronolympic Regatta först på tur.
![]()
Håller med, alla som kämpar på är verkligen grymma!Lite kärlek från mig och Deadpool:
Till alla som är kvar, fasen vad duktiga ni är. Kämpa på, bara några dagar kvar nu.
Till er som valt klockor som faktiskt är en riktig utmaning: Ni är f@n riktigt grymma och jag håller på er hela vägen och i utlottningen av en Malm, ni förtjänar den.
@Staafen & @Berns, åter igen GRYMT bra uppstyrt.
jag älskar verkligen denna tråden, så mycket kärlek (och en del.hårt men hjärtligt)
Du kan få en nätt en bara för du egentligen vill ha en självHåller med, alla som kämpar på är verkligen grymma!Kommer sakna den här tråden i april!
Får vi några fler lavetter ikväll eller ska vi köra sammanställningen redan nu?
![]()
Tack, den satt fint!Du kan få en nätt en bara för du egentligen vill ha en själv
Men en sammanställning är nog på sin plats
Den kom av ren kärlekTack, den satt fint!![]()
Nirvana unplugged vinyl?Trigger!
Men ingen slap ännu.
![]()
Röd vinyl om jag får be.. Haha. Det stämmerNirvana unplugged vinyl?