Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är en mästare i positivt tänkande .Den tjugoförsta dagen. Nu börjar nedräkningen från 10.
Tack! Det gör livet så mycket enklare. En schysst OWG-klocka hjälper förstås också till en bit på traven.Du är en mästare i positivt tänkande .
Den första klocka jag byter till i april blir Sinn 856B med nytt bund från Singapore.Vilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
För mig står Certina Chronolympic Regatta först på tur.
Inte en chans, nu är det ju bara tio dagar kvar
Bra flow idag. Nöjd med min insats. Men man känner att nånting saknas. Men vad gör man inte för sakens skull. Man har ju karaktär... Fast jag saknade ärligt talat g-shocken. Både igår och idag.A little bit of egen tid before going back ner i källaren. Fortsätta laga i väggar och tak med gipsbruk. Kapade ner och tog bort lite gamla oljerör och dylikt igår. Började bottna upp där det var som värst och hål rätt igenom väggarna. Laga i resten nu. Sen blir det väl kanske lite slipning och målning under veckan.
Så 58:an går väl lägga sig och vila bredvid g-Shocken, förbannat!!
De här små huliganerna menar du?Hur går det för dom små då?
Ajfan, du är modig, jag hade inte fixat börja pilla på något i klocklådan just nu, hade säkert trillat dit...God morgon, alla! Nu är det ”endast” tio dagar kvar!
Gick dumt nog igenom en klocklåda som jag aldrig tittar i vanligtvis och hittade denna. Alltid tyckt att den inte är något för mig, men helt plötsligt känns denna 34 mm attraktiv. Håller jag på att tappa det helt?
En madrass på golvet och en toalett i stål och man känner sig som hemma!Bra flow idag. Nöjd med min insats. Men man känner att nånting saknas. Men vad gör man inte för sakens skull. Man har ju karaktär... Fast jag saknade ärligt talat g-shocken. Både igår och idag.
Jag slår vad om att du inte kan ta på alla samtidigt! Upp med en bild!
Det går inte.... Har provat innan OWGM ens var påtänkt av migJag slår vad om att du inte kan ta på alla samtidigt! Upp med en bild!
Den där är ju helt underbar. Nästan en OWG for life klocka?Det är väl egentligen inte nå svårt eller jobbigt, men känns ju ändå jobbigt på något sätt att man inte får ta på sig dom andra klockorna haha
Haha, ja! Kände att den här ändå var möjlig att plocka upp då den bokstavligen är omöjlig att sätta på handlanden. Men, får hem ett nytt vintageband till min nyinförskaffade Lemania i dagarna och då är jag nog illa ute.Ajfan, du är modig, jag hade inte fixat börja pilla på något i klocklådan just nu, hade säkert trillat dit...
Blev det från @grodslukarenx?Haha, ja! Kände att den här ändå var möjlig att plocka upp då den bokstavligen är omöjlig att sätta på handlanden. Men, får hem ett nytt vintageband till min nyinförskaffad Lemania i dagarna och då är jag nog illa ute.
Det blev det. Många tack för tipset!Blev det från @grodslukarenx?