AjemenHerregud... Är det staffevalpar????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AjemenHerregud... Är det staffevalpar????
Otrolig!Blir nog en Explorer av nått slag
Haha håller med, men med vissa undantag, vill kunna bära något otåligt och något man inte behöver bry sig om ibland, tex när man renoverar annars är den magiskDen där är ju helt underbar. Nästan en OWG for life klocka?
❤
FAIL
Pratar i telefon och plockar bland länkar och armband. Kommer på att jag inte monterat på den, som jag visste vid köp, korta länken till min nya chrono. Länk monteras och utan att tänka på det så sitter den helt plötsligt på höger handled
Come and get me Batman
Idag ska jag använda alla fyra klockor!!!
Namaste OUT
PS. Om någon undrade så kan jag meddela att länken passade precis
Inte glömt! Du är med på dagens lista.Vad hände med mig, fick jag aldrig någon röd fail-banner. @Staafen
Men visst saknar man OWG March med denna skönhet. Och vilket urverk!
Vilken underbar ras det är. Har själv en sexåring här hemma. Mysigare (och knäppare) hund får man leta efter.
Tusen tack, tycker själv att den gör sig riktigt bra på det blåa gummit! Tyvärr är det ju svårt att åka och testa en Ploprof 600 i butik, men kan verkligen säga att du hade definitivt blivit positivt överraskad. Bärs riktigt skönt i min mening och jag tycker att flera 42mm dykare jag haft burits störreDen är ruskigt fin på det blåa bandet, blir väldigt sugen, men skrämms av storleken.
Våga giffa, den lättnaden du kommer känna efteråt är obeskrivlig. Vi är med dig smörkingenVi har ca 375 sidor nu i den här tråden men uppskattningsvis är 250 av sidorna endast såna töntiga bilder redan. Så det kanske räcker.
gifsnack.se är det samma som klocksnack.se ?
Men du är ju som vanligt inte ens med i tävling
Välkommen till den röda sidan
FAIL
Pratar i telefon och plockar bland länkar och armband. Kommer på att jag inte monterat på den, som jag visste vid köp, korta länken till min nya chrono. Länk monteras och utan att tänka på det så sitter den helt plötsligt på höger handled
Come and get me Batman
Idag ska jag använda alla fyra klockor!!!
Namaste OUT
PS. Om någon undrade så kan jag meddela att länken passade precis
In och köp! Försäljningen är redan i full gång.@Berns är det fritt fram att börja köpa lotter till fredagens dragning? Eller startar du försäljningen på måndag?
Vad är rekordet på antal sålda lotter nu igen, strax över 200?In och köp! Försäljningen är redan i full gång.
Klart! Nu håller vi tummarnaIn och köp! Försäljningen är redan i full gång.
Vi kan faktiskt klara det vilket vore helt otroligt!Dag 21
Fixat lotter nu @Berns , inte kommit ihåg i tid innan dragning tidigare. Nu jäklar skall vi nå 100K !!
Kan bli dubbelpipigt med mina två inköp under marsVilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
För mig står Certina Chronolympic Regatta först på tur.