Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir nog en Explorer av nått slagVilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
För mig står Certina Chronolympic Regatta först på tur.
Den där duon är fantastiskBlir nog en Explorer av nått slag
Herregud... Är det staffevalpar????De här små huliganerna menar du?
Om en vecka är det tomt här hemma, just nu är det en lockande tanke om jag säger så!
Klockornas dynamiska duoDen där duon är fantastisk
...åh du din retsticka. Vilka sköningar!Nästan vårkänsla i luften här. Passar på att fota några sköna modeller.
Men Nivada Antarctic-Diver sitter säkert.
Efter en kort visit på jobbet har vi köpt snus. Syns inte i bild men köpte 2 olika sorter eftersom det är roligt med omväxling
Inte en enda GIF?!XXI
jorrå jag är kvar!
- sov länge och låg kvar med lite urisvideor ännu längre
stabil!
Ps forfarande inte en enda GIF från mig Ds
Vi har ca 375 sidor nu i den här tråden men uppskattningsvis är 250 av sidorna endast såna töntiga bilder redan. Så det kanske räcker.
Den är ruskigt fin på det blåa bandet, blir väldigt sugen, men skrämms av storleken.Vilken dag
FAIL
Pratar i telefon och plockar bland länkar och armband. Kommer på att jag inte monterat på den, som jag visste vid köp, korta länken till min nya chrono. Länk monteras och utan att tänka på det så sitter den helt plötsligt på höger handled
Come and get me Batman
Idag ska jag använda alla fyra klockor!!!
Namaste OUT
PS. Om någon undrade så kan jag meddela att länken passade precis
@Staafen på honom
FAIL
Pratar i telefon och plockar bland länkar och armband. Kommer på att jag inte monterat på den, som jag visste vid köp, korta länken till min nya chrono. Länk monteras och utan att tänka på det så sitter den helt plötsligt på höger handled
Come and get me Batman
Idag ska jag använda alla fyra klockor!!!
Namaste OUT
PS. Om någon undrade så kan jag meddela att länken passade precis
Finns ju inteVi har ca 375 sidor nu i den här tråden men uppskattningsvis är 250 av sidorna endast såna töntiga bilder redan. Så det kanske räcker.
gifsnack.se är det samma som klocksnack.se ?
Exakt för det är ju en rätt trist hemsida... precis som denna börjar bliFinns ju inte
Vi har ca 375 sidor nu i den här tråden men uppskattningsvis är 250 av sidorna endast såna töntiga bilder redan. Så det kanske räcker.
Allt var bättre förr...
Det finns en lösning på det surgubbe. På med en annan klocka bara!Exakt för det är ju en rätt trist hemsida... precis som denna börjar bli
Varför då? Är inte detta KLOCKSNACK?Det finns en lösning på det surgubbe. På med en annan klocka bara!
Men du är ju som vanligt inte ens med i tävlingGifarna är det som får oss som inte är med att ändå tycka tråden är kul
Det verkar så.Vi har ca 375 sidor nu i den här tråden men uppskattningsvis är 250 av sidorna endast såna töntiga bilder redan. Så det kanske räcker.
Det verkar så.
Lugn nu @Margarinkungen . Du vet hur det blev senast...Vi har ca 375 sidor nu i den här tråden men uppskattningsvis är 250 av sidorna endast såna töntiga bilder redan. Så det kanske räcker.
Wow, flyger du paragliding? Det vill jag börja medCheckar in dag 21 under början av dagens promenix. Hängde på en rygga för att bättra på bålstyrkan inför säsongen.