Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att vi grejar det! 12st/dag så är vi i mål.Kör en KS-lockdown: när det är 200 anmälningar så öppnas KS upp igen
easy peasy
Du har till söndag 23.59 på dig!Missat detta. Haft galet mycket att göra och får återkomma i fråga
Känns som den här tråden är safe från dom traditionella Rolex ämnena...Ska vi i tråden bidra till en ökad folkhälsa i landet? Exempelvis varje gång någon nämner ovan så måste man göra 10 armhävningar ?
Stort tack @McNulty! Jag skärmdumpade precis din donation och tänker lägga upp här för att tacka men du hann före.Wow, vilken nivå det är i år! Priser, deltagare, engagemang etc. Och då är det inte ens mars än! Magiskt.
Stor fet eloge ännu en gång till er som styr det här, och sponsorerna.
Bara därför slängde jag in en slant till!
Känns som den här tråden är safe från dom traditionella Rolex ämnena...
Kommer!
Edit. Jag hann se din gif.
Jag brukar ladda ner som en bild.-Haha! Jaaa men jag får inte till uppladdningen så att det syns direkt i mitt inlägg
Det är bara länken som kommer upp och inte själva gifen.
Jag brukar ladda ner den som en bild.
@MattsVem får första lavetten?
Uppskriven och klar! Roligt att du donerade hälften av referensen på klockan.Tror jag lyckats följa instruktionerna.
Blir Panerai 682!
341kr !!!! %#{*€>}#%~{£$€Tror jag lyckats följa instruktionerna.
Blir Panerai 682!
341kr !!!! %#{*€>}#%~{£$€
Välkommen till OCD MARCH!
Uppskriven och klar! Roligt att du donerade hälften av referensen på klockan.
Redan intresseanmält i mina öronDu har till söndag 23.59 på dig!
Tack för generös donation! Listan är nu uppdaterad.Jag är med NTH Näcken.
Tippar på en 1/2 JaegerMeisterImorgon är det dags att avslöja vilken klocka @Berns skall bära under hela mars. Jag har kartongen här...