Låsa in? Bygg en mur.Hur faaan ska det här gå....?
Man kanske borde låsa in sina vanliga favoriter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låsa in? Bygg en mur.Hur faaan ska det här gå....?
Trösta dig med att du gör en världsförbättrande god gärning förutom din slant du har skänkt.Hur faaan ska det här gå....?
Funderar på att låsa in och ge bort nyckeln en månad.Låsa in? Bygg en mur.
Någon fångade mig på film när vi nådde upp till målet!
Det har jag också tänkt. Har fått avvakta med en beställning av klocka på grund av den här grejen. Typ 3v leverans på. Och intresserad av en annan som har 10 dagars leverans.Funderar på att låsa in och ge bort nyckeln en månad.
Bara att vänta en vecka in i mars och sen beställa, då har du en bra present när tortyren är över.Det har jag också tänkt. Har fått avvakta med en beställning av klocka på grund av den här grejen. Typ 3v leverans på. Och intresserad av en annan som har 10 dagars leverans.
Aa fyller år 11e så passar bra då.Bara att vänta en vecka in i mars och sen beställa, då har du en bra present när tortyren är över.
Japp. Den 18 mars har jag haft på mig min 682a ett år...varje dag och den har inte ens dragits upp mer än då jag köpte den ny på nymans. Så då känner jag mig nöjd
Japp. Den 18 mars har jag haft på mig min 682a ett år...varje dag och den har inte ens dragits upp mer än då jag köpte den ny på nymans. Så då känner jag mig nöjd
Köp en dåHar ingen 16613
Vi kan säga 5 dagar så tar jag på mig kalsongerna utanpå byxorna och laddar lavetten.Det är lugnt @Derix Du har fortfarande 5 dagar på dig att ändra dig. Jag hade gjort detsamma om jag hade kunnat
Edit. 2 dagar ska det vara såklart. Nu brinner det i knutarna!
Bara för IPhone än så länge.Finns det där bara till Apple? Letade upp på Android men verkar vara nån fejkgrej som ligger uppe där.
Hoppas man får en sån där snaisig skylt med #OWGMARCH, så det syns att man tillhör ett fint gäng!Jag värmer upp i solen med min
Mars-kompanjon BB58.
Självklart! Det är ett ganska stort antal som väntar på banner och sedan blir det sista gänget 1/3. Har för mig att du kom med på listan innan jag skickade iväg den förra.Hoppas man får en sån där snaisig skylt med #OWGMARCH, så det syns att man tillhör ett fint gäng!
Vad grymt! Härliga tider!Självklart! Det är ett ganska stort antal som väntar på banner och sedan blir det sista gänget 1/3. Har för mig att du kom med på listan innan jag skickade iväg den förra.
IMPONERANDE! Och nu är det helg och många kanske har väntat tills dess! 200 är inom räckhållListan är uppdaterad och vi är nu 173 deltagare, bara 27 kvar till 200 alltså!
Hahah härlig bild! Du såg ut att ha rätt taniga handleder på den tiden, tur de har växt till sigPassade på att byta profilbild inför Mars, hittade en gammal bild från högstadiet.
Tur att den tiden är förbi med råge....