Nej, du tappar inte något. OWGM tar ut sin rätt på folkDet är en konspiration med alla dykare på läder här ikväll, eller är det jag som håller på att tappa det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, du tappar inte något. OWGM tar ut sin rätt på folkDet är en konspiration med alla dykare på läder här ikväll, eller är det jag som håller på att tappa det?
Vaaaaa? Jag tycker nästan att @Berns förtjänar en lavett mer än dig som inte sagt något.
3 nya klockor under OWG-march???hur tänkte du nu???Vem fan har sagt att det ska vara lätt. Kollar på gårdagens nykomlingar och kämpar med impulskontrollen.
Jag körde läderband på min gamla B&R dykare. Det var innan jag kände till dessa puristregler. Jag hade gjort det igen om det inte var så fult på grund av dålig färgmatchning, brunt band på svart klockaKlart ploppen ska ha läderband! Bry dig inte om bakåtsträvarna, låt de bränna sin energi på menlösa småbekymmer!
Ser gärna att ploppen får ett vårbad i lädret den sista mars också!
Edit: Hittade en plopp på läder! (ploprof.com)
Är inte allt en konspiration?Det är en konspiration med alla dykare på läder här ikväll, eller är det jag som håller på att tappa det?
Det där hade jag aldrig klarat, det är ju självskadebeteende hahaVem fan har sagt att det ska vara lätt. Kollar på gårdagens nykomlingar och kämpar med impulskontrollen.
Det blir inte alltid som man tänkt sig3 nya klockor under OWG-march???hur tänkte du nu???
TackarDet där hade jag aldrig klarat, det är ju självskadebeteende haha
Grattis till tre nya väldigt fina klockor iaf!
Ja @Vinterdykarn , hur tänkte du där????3 nya klockor under OWG-march???hur tänkte du nu???
Klarar du av att hålla tassarna borta ifrån dom där så blir jag klart imponeradDet blir inte alltid som man tänkt sig
Den där skulle göra sig riktigt bra på ett bund!XXII.III
passade förövrigt på att göra om Jakarandapannan till Nougatpannan innan månaden är slut. Lär vara sista bandbytet nu
Finns det ens?Den där skulle göra sig riktigt bra på ett bund!
Får hem en GS från service vilken dag som helst. Det får räcka......tror jag......Ja @Vinterdykarn , hur tänkte du där????
Köp en till vetja
Jodå. Men kanske inget för dig. Finns bara OEM... Något mer för oss rena puristerFinns det ens?
Vet du att det finns i TAN? Nyheter för mig iaf. Visste bara om den brunaJodå. Men kanske inget för dig. Finns bara OEM... Något mer för oss rena purister
Har ju haft min owgm sköldpadda på läder en hel del under mars redan, det är najsDet är en konspiration med alla dykare på läder här ikväll, eller är det jag som håller på att tappa det?
Jag varvar friskt med läder på min seiko samuraj, tycker att det ser riktigt najs ut med en dykare på läder oavsett vad folk säger.Jag körde läderband på min gamla B&R dykare. Det var innan jag kände till dessa puristregler. Jag hade gjort det igen om det inte var så fult på grund av dålig färgmatchning, brunt band på svart klocka
Där satt den!Dykare + läder =
Minst fyra klockor har jag hört att man måste köpa under OWGMFår hem en GS från service vilken dag som helst. Det får räcka......tror jag......
Jag har vägt fram och tillbaka att berätta om OWGMARCH på jobbet, men befarar att de kommer ha noll förståelse för utmaningen.Ännu en dag med äppelklockan....
Förresten, någon som testat att berätta för kollega eller bekant om pågående utmaning? Jag fick inte riktigt önskad reaktion, de var inte imponerade alls
Ja det känns att man lever ibland...!Haha, det är du värd! Jag vet hur det känns, på måndagar, torsdagar och lördagar är det precis likadant för mig!
Nej du har nog dessvärre rätt. Såvitt jag vet finns den bara i brunt. Men o andra sidan, vad vet jag egentligen?!? Och ett litet klorinbad skulle nog ge perfekt matchning. Vad kan gå fel liksom?!?Vet du att det finns i TAN? Nyheter för mig iaf. Visste bara om den bruna
Tveksamt! Den där har väl en halvmeter mellan luggarna?Finns det ens?
Förvisso. Men det kryllar av tillverkare för straps till klockor för män. Jag är lyrisk som ett barn idag. Förvisso är min panna fortfarande på service. Men beställde ett OEM bund till den idag. Kommer bli så jävla grymt. Men ingen annan verkar hålla med mig...Tveksamt! Den där har väl en halvmeter mellan luggarna?
Coolt faktiskt! När jag blir man ska jag köpa en Panerai på bund.Förvisso. Men det kryllar av tillverkare för straps till klockor för män. Jag är lyrisk som ett barn idag. Förvisso är min panna fortfarande på service. Men beställde ett OEM bund till den idag. Kommer bli så jävla grymt. Men ingen annan verkar hålla med mig...