• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@Staafen
Jag har i helgen gått och biktat mig hos Pastor @Berns och sökt syndernas förlåtelse...ty jag har syndat och brutit mot Owg-marchs heligaste budord.....du skola icke bära en klocka jämte owg-klockan.

Tio piskrapp och 15 heliga Maria? Må ni batslappa mig iväg på upplysningens väg!
Vaaaaa? Jag tycker nästan att @Berns förtjänar en lavett mer än dig som inte sagt något. 🤔

Vem fan har sagt att det ska vara lätt😬. Kollar på gårdagens nykomlingar och kämpar med impulskontrollen.
62F6E519-BA7A-42A1-BA77-C7A44C0545FC.jpeg
4226FEF4-0DB8-479D-AF4A-497740CFFDB2.jpeg
3 nya klockor under OWG-march???hur tänkte du nu???

Klart ploppen ska ha läderband! Bry dig inte om bakåtsträvarna, låt de bränna sin energi på menlösa småbekymmer!

1616437779153.png

Ser gärna att ploppen får ett vårbad i lädret den sista mars också! :D

Edit: Hittade en plopp på läder! (ploprof.com)
pptan.jpg
pptandeck.jpg
Jag körde läderband på min gamla B&R dykare. Det var innan jag kände till dessa puristregler. Jag hade gjort det igen om det inte var så fult på grund av dålig färgmatchning, brunt band på svart klocka :p

Det är en konspiration med alla dykare på läder här ikväll, eller är det jag som håller på att tappa det? 😬
Har ju haft min owgm sköldpadda på läder en hel del under mars redan, det är najs ;)
Jag körde läderband på min gamla B&R dykare. Det var innan jag kände till dessa puristregler. Jag hade gjort det igen om det inte var så fult på grund av dålig färgmatchning, brunt band på svart klocka :p
Jag varvar friskt med läder på min seiko samuraj, tycker att det ser riktigt najs ut med en dykare på läder oavsett vad folk säger.
Där satt den!

Ännu en dag med äppelklockan....
Förresten, någon som testat att berätta för kollega eller bekant om pågående utmaning? Jag fick inte riktigt önskad reaktion, de var inte imponerade alls :rolleyes:
832A739B-AA98-46EC-A54B-80B1C49F5451.jpeg
Jag har vägt fram och tillbaka att berätta om OWGMARCH på jobbet, men befarar att de kommer ha noll förståelse för utmaningen.
De måste väl blivit lite imponerande över att vi samlat in nästan hundratusen?

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp